U
UffeJ: Såld!
7 svar · 2,2k läst
·
O
oStj: Bump! Har tre klingor kvar till salu!
7 svar · 2,2k läst
·
P
Anonymiserad 23608: Allt sålt!
3 svar · 2,1k läst
·
P
pfb: [citat] @badtastex den är din. Hör av dig när du är i krokarna.
2 svar · 901 läst
T
Träkåk: [citat] SÅLDA
2 svar · 926 läst
S
skyisthelimit: Finns det verkligen ingen som vill ha mina rör? Kan tänka mig 1000/st.... Mvh
3 svar · 3,3k läst
·
P
Anonymiserad 23608: Såld.
2 svar · 4,7k läst
·
P
G
gnuttisch: [citat] Du får gärna köpa nya om du vill, men den som verkligen är intresserad får höra av sig. Allt är ju diskuterbart såklart
2 svar · 1,5k läst
F
forssa88: Säljes för 800kr
1 svar · 774 läst
·
B
boohoo: Nytt pris! 1500kr.
1 svar · 692 läst
·
fahlis
fahlis: Kostade ny 2598:- (1995) bladlängd 1783 mm tre bandhastigheter, 120, 750 och 1200 m/min motoreffekt 250 W
2 svar · 1,3k läst
·
R
Rowah: Sålda
1 svar · 988 läst
·
R
Rowah: 3 st oanvända paslode gaspatroner till M90i/PPN50Ci/PPN50i. Blå ventil. https://www.proffsmagasinet.se/maskiner-verktyg/tryckluftsdrivna-verktyg/tillbehor/paslode-300348-gas?channable=e43496.UUE1ODQxNA&VAT=1&gclid=CjwKEAjwlujnBRDl2teOp_veulQSJAC5bHgt4E8_z_RrFXSzORAzgBMnZeUK3qGZ23l3HZAuj-MuyhoCfTDw_wcB Nypris 345 kr/st 200 kr / st eller alla för 500. [bild]
0 svar · 863 läst
·
R
Robert-san01: Tack! Skall läsa på lite och se om den ryms på villhöverkontot...
4 svar · 1,3k läst
·
Anniqa Nelander
Anniqa Nelander: Specialritat Canadakök av högsta kvalitet, handbyggt av WB Trä i Burträsk. Skåpstommar i fanerad och lackad träskiva. Utdragslådor i massiv ask. Överskåp med fronter i trådglas och hyllor i glas. Samtliga vitvaror från SMEG. Bänkskiva i Carrara marmor, blandare Tapwell EVO 184 i rustik mässing, diskho Decosteel guld. Handtag i både rostfritt och mässing medföljer. Fyra högskåp
0 svar · 2,3k läst
·
E
Erik Forsell: Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Fönster och fönsterdörrar Viljandi https://www.blocket.se/vi/85646604.htm
0 svar · 925 läst
R
Raz88: Hej, Har två hörnhyllor från Unidrain. Oanvända. Finns i Knivsta, kan mötas i Uppsala veckodagar. 540 kr/st nypris, säljer bägge för 600 kr. Väl mött, Rasmus
0 svar · 828 läst
·
NyaTorpane
NyaTorpane: Har ett parti med plåtreglar och syll, tänkte bara kolla om det finns något intresse? Ska räkna över det och se exakt vad jag har. Är 3 meters längder Tror det är från norgips Aldrig monterat
0 svar · 566 läst
P
pebj_: Den finns i Halmstad för den som är intresserad av att hämta. Jag skickar gärna även spårbart med posten (ingen större kostnad).
4 svar · 1,6k läst
S
smurfigast: Sålt för 1100 kr via blocket.se.
1 svar · 1,1k läst
R
Rowah: Såld.
1 svar · 1,1k läst
·
R
Rowah: Nytt pris 750kr.
1 svar · 906 läst
·
L
lassebrun: Man kan såklart hämta mindre också!
1 svar · 792 läst
R
Rowah: Easy Level golvläggningssystem Då jag är klar med kakel och klinkers här hemma tänkte jag sälja vidare mitt Easy Level Golvläggningssystem. Det jag har är: 1 st Verktyg (nypris 309kr) 150-200 Nivåband (nypris ca 500) 400 st stora Nivåhattar (nypris ca 1700) 100 st Små Nivåhattar (nypris ca 450) Om du skulle gå och köpa detta på Bauhaus så skulle det kosta över 2800. Jag släpper
0 svar · 747 läst
·
M
minitoy: SÅLD!
2 svar · 780 läst
M
2 svar · 780 läst
H
Hallerudsbo: [citat] ADR-S är ett omfattande regelverk men det finns vissa undantag från bestämmelserna. Det är tillåtet för en lantbrukare att transportera diesel i begränsad kvantitet så länge det sker i dess huvudverksamhet. Camilla Oscarsson på Räddningsverket berättar att det är helt i sin ordning att transportera diesel till en arbetsplats för drift av en maskin förutsatt att mängden
9 svar · 2,5k läst
Bulldog
Bulldog: SÅLD!
4 svar · 3,6k läst
·
Bulldog
4 svar · 3,6k läst
·
Lime113
Lime113: [citat] Grymt Ronnie!
3 svar · 1,3k läst
S
Sarsy: Fylle ca 20 kubik finns att hämta utan kostnad i Kullavik. Mejla vid intresse sara.synnergren@gmail.com.
0 svar · 599 läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.