Säljes, Uthyres & Skänkes
mycke_nu: Helt ny Ericsson jordkabel N1XV 4G10, 95 meter kvar på 500 m trumma. 7500 kr. Finns på södra Gotland.
Öhman ST: Hej, tänkte sälja min bosch plus benställning då den inte används och jag skall köpa en annan såg. Inte särskilt mycket använd. Inköpt 2009. Medföljer 80T för finlir klinga och 24T för allt annat. Tänkte mig 7000:- för båda. Nypris för allt var ca 11000:-. [bild] [bild] Mvh /Jakan
wretan: Hej Sfallid Det går bra med "vanlig" trafo 12V antingen växelspänning (AC) eller likspänning (DC), dessa kan köpas för en billig penning på antingen t.ex. clas ohlsson eller biltema. Utan att själv vara elektriker så kan jag säga att du dividerar watt-talet på transformatorn med lampans watt-tal (3W i mitt fall) och får då antalet lampor du kan koppla (obs parallellkopplade annars
b8q: Jag har grävt ur källaren och fått ca 8-10 kubikmeter fyllnadsmassor att skänka bort. Massorna utgörs av allt ifrån sandjord till stenar något större än en knytnäve, samt rester av betonggolvet (även de i ungefär samma storlek). Massorna ligger i en stor hög intill min infart och går att hämta bäst med en lastbil med skopa på arm, alternativt lastbil + liten grävare. Just nu är
kina33: Säljer min plana tomt på Nibblebacken 119. 1463 kvm. VA framdraget till tomtgräns. Kostar 40' att koppla in sig (resten redan betalt) Allmänning på tre sidor. Nästan ingen trafik på vägen. Promenadavstånd genom skogen till skidbacke och badstrand. Gångavstånd till buss och skolor. Cykelavstånd till Huddinge sjukhus, tågstation, och affärer. Nybyggnadskarta och markundersökning
Tossegubbe: Hej städade lite och hittade ett gäng av följade som bara tar plats. Trallskruv 4,2x30 med torxskalle säljes i askar om 250st för 30kr asken eller bud på flera. Finns massor av dessa!! Fogsvans Bacho Superior XT (svart med ergonomiskt handtag) 150kr/st finns ett mindre antal. Måttband Bacho MTB 5-25 (5m med kraftig 25mm bredd så man kan sticka ut det ca 2.5m utan att det viker sig)
davidgp: Säljer en dimmer på tradera. E-nr: 19 014 07 Har en likadan trasig, om någon behöver reservdelar/ram. Den är gratis mot fraktkostnad. Info Installationsbeskrivning Auktion
Knetha: Tigersåg REMS Cat ANC RW 56. Inga extra tillbehör (förutom insexnyckel) finns till. (ev. några sågblad om jag hittar dem...) 1300 kr http://www.polhemsgatan.se/beg/IMG_3505.JPG Stekbord "Easy Cooker" för gasol (camping-flaska). Nästan oanvänd. Skyddskåpa ingår. Gasolflaska ingår ej ! Finns i Västerås. Endast avhämtning, skickas ej ! 150 kr http://www.polhemsgatan.se/beg/IMG_2138.JPG
Letalis: Jag har plockat ner mina fönster markiser och skall köra dom till tippen. Men tänkte höra om det är någon som eventuellt vill ha dom. Givetvis är det bara kostnaden ni har för att köra hem till mig att hämta dom. Dukstorlek 1st 460 centimeter 2st 310 centimeter 1st 130 centimeter Vissa fästen samt dragband behövs bytas annars i övrigt bra skick. Hör av er om ni vill se dom. Har jag
Kalle B: Jag har en fritidshustomt i Hannosviken, Hindersön i skärgården utanför Luleå som jag funderar på att sälja. Obebyggd tomt i fritidshusområde där några stugor är klara och några tomter fortfarande är tomma. Omkring 150m ner till vattnet. På sommaren går det färja ut till ön, på vintern plogar dom en bilväg på isen. Detaljplanen medger en stuga på 30kvm samt en bod på 15kvm.
bjoli: Håller på att rensa ett litet hus, följande ska jag göra mig av med: Electro Helios SN 501, spis 50cm, 3 plattor, fint skick. 500kr Tvättmaskin, Kenwood äldre modell, har inte haft möjlighet att testa denna så är inte hundra på att den funkar men jag tror det. Skänkes. Äldre diskbänk 140cm, Skänkes Kamin Norrahammar 302, trasigt spjäll, kokplatta saknas. 3800kr Trappa i furu,
DeEss: Update: stolar och databord sålda. Nytt pris bord + iläggs-skivor: 200:- Hyllan 600:- Ny bild... [bild]
Labbe.Kjellberg: Säljer ett skjutmått med mätområde på 300 mm. Är använt ett par gånger, finner inte längre någon användning för det. Det ligger skyddat i en trälåda för att inte bli skadat. Har legat i den ända sedan inköp. Se bild! Säljes för 500 kr Maila gärna på: labbe.kjellberg@gmail.com // Labbe
peter.holm: [citat] Dörren kan man hänga åt vilket håll man vill. Den går alltså perfekt att även öppna ända in i nisch-utrymmet. Profilerna är blanka och glaset är klart. Finns för avhämtning i orginalkartong asap. // Peter
pinebar: Säljer en överbliven bit av Schiedel skorsten. 1 m lång, kan monteras direkt mot brännbart. 500:-, den finns i Tallkrogen.
pillan71: Hej! Vi ska plocka ner vårt vita kök som är från 1967 och sätta in ett nytt. Det är inget fel på det, lite tröga lådor kanske, men mest tycker vi att det är opraktiskt och omodernt. Vi skänker bort det mot att du plockar ner och hämtar det. Bilder kan skickas. p_ohrstrom@yahoo.se. / Pernilla
spasm: http://img337.imageshack.us/i/sdc10737q.jpg/ Helt ny i kartong. Uppackad för inspektion. Självklart helt felfri. Hämtas i Södra Stockholm. 6000:- Viss prutmån vid snabb affär.
Kaarin: Grind mörkgrön 1m bred, komplett med stolpar, handtag och lås. Fabr. ABAS, typ dagisgrind. Oanvänd. En repa i lacken på en kant. Nypris 4.900. Se bilden överst t.v. i broschyren: http://www.act-ab.se/Broschyrer/Barnstugegrind-Abas.pdf Pris: 2500 kr Vid frågor maila eller ring 0706692298
dorsi100: 3 st rökrör oanvända. Kolla på keddy.se http://np.netpublicator.com/netpublication/n72381964 Sidan 46 -47. Jag har 2 st rökrör av nr 4. Nypris 280kr/st. Nu 130kr /st. Rökrör nr 7. Nypris 825kr. Nu 400kr. Maila till : dorsi100@hotmail.com
nhalldin: 120m Uponor golvvärme 20 slang - ny i kartong pris:2000kr 37meter compipex 15mm Rör i Rör pris: 1000kr Har även lite 17 slang, samt golvplåtar över. Kanske 80 meter slang och 20 plåtar för den som är intresserad. Ring mig på 0736-608075 Allt finns på Tjörn (6mil norr GBG) för avhämtning. Jobbar i GBG så leverans kan ske längs vägen.
inkkan: Tänker ta bort lite slipers i min trädgård snarast, kanske 15-20 m totalt. Intresserad? Bara att hämta strax söder om Stockholm.
Fredrik Lindqvist: Har en del mtrl till övers sedan jag dränerat. Ca 700m2 Fiberduk 6500:- 50 st markrör 110mm (6m längd) 200:-/st 30 st drän rör 110mm (4m längd) 80:- /st Böjar 15,30,45 samt skjutmuff 40:-/st Böj 88 grader ("90" grader) 45:-/st Grenrör 45 grader med två muffar 60:- /st Isodrän 60 100x1000x750 3pkt á 700:- /st (1pkt=3.75m2) Finns i karlskoga och avhämtas på plats mail:
imported_peter: Svedbergs indigo spegelskåp (vitminerad ek) 70 cm brett med belysning ovanför spegeldörrarna och på undersidan. 3000 kr Svedbergs indigo underskåp (vitminerad ek)med två lådor. 70 cm bred 60 cm djup + indigo elips handfat. 4000 kr allt är helt nytt, aldrig använt. nypris 15000 ring eller maila 0735-241281 peter[at]mimbild.se grejerna finns utanför Borås...
Linus_E: Tänkte kolla om de fanns intresse för en Biltransport / stort släp, då lekbilen är såld så tänkte jag sälja till förmån för gallersläp. Släpet är preffekt att köra bräddor på eller tävlingsbilar eller ja vad man vill Har själv skruvat i brädorna i mitten för att öka användningsområdet av släpet. men kan enkelt demonteras om så önskas. Lastramper följer givetviss oxå
Tokv41: På förekommen anledning, paketet finns i Stockholm...
Bo Wahlman: Hej Såg ditt inlägg från februari i år betr. Milwaukee skruvdragare. Har du den kvar? Är först och främst intresserad av laddaren om den fungerar som den skall. Jag betalar i så fall gärna 2-300:- för utrustningen. Bästa hälsningar Bo Wahlman
imported_peter: Säljer matt vitt kakel 10x40 cm stora plattor, 26 kvm ordinarie pris 12870 mitt pris: 7000 ring eller maila... 0735-241281 peter@mimbild.se
imported_peter: Säljer 2 stycken 12kg-spänner med Lip vs30 tätskicktsmembran. 500kr finns utanför Borås... 0735-241281 peter@mimbild.se