Säljes, Uthyres & Skänkes
MrBurman: Jag har en tomt till salu strax söder om Skellefteå. På landet men ändå nära till centrum(ca 7km) Finns det någon sopm är intresserad?
yonna: För hund upp till 15 kg. Använt 2 månader för min dalmatiner som ... växte alltför snabbt (tror han är en prickig grand danois). Bältet är komplett och fästes smidigt i bilens rullbälte. 250 kr vill jag ha för bältet och det kan levereras i Malmö eller Simrishamn.
Krisshoffa: Efter mitt garagebygge fick jag över 32 m2 grundfrigolit som inte gick åt (över 11 skivor). Jag skickar även med lite mindre bitar som säkert är på några m2 till. Måtten är: 1200 x 2400 x 100 (mm) Nypris är: 67,92 kr/m2 Mitt pris: 50 kr/m2 - alltså 1600 kr Mitt pris gäller om man köper alltihop, annars blir det inte lika billigt. Hämtas i Huskvarna. Mob: 0709-160070 Kristofer
cim97cd4: I Limhamn Malmö finns fin matjord bara att hämta. Ring för vägbeskrivning. Mvh Daniel 0733364252
blackadder: Panna: Nibe city (8år) pelletsbrännare: Viking Bio shuntautomatik, ventiler cirkpump, veckoförråd. uppskattningsvis ett ton pellets. kort och gott, en komplett anläggning. Pris: Bud.
screamin-daemon: Har lagt ut den på tradera istället: http://www.tradera.com/Assa-Dorrvakten-Helt-ny-Fix-7500-auktion_97462345
gullegrizen: Säljer 1 st. ouppackad strålvärmelist. ECVT 700W, 230V Mått 1810x100x90 Nypris ca 3900 kr. Mitt pris: 800 kr. Finns i östra delen av Jönköpings län. Information och nypriser: http://www.aeservice.nu/norm/frico_tplus_vat.htm Tillverkaren: http://www.frico.se/swe/index.php
ClasseClas: Sågbord för cirkelsåg/sticksåg i kraftigt utförande. Med anpassningar kan bordet användas som fräsbord för överhandsfräs. Följande ingår: -Sågbord i 26mm laminerad MDF, längd 60cm, bredd 45 cm, höjd 30 cm. Strömbrytare med nollspänningsutlösare. Skruvstycke. -Klyvanhåll i alu. -Geranhåll i alu. -SUVA-skydd. -Påskjutare. -Klyka för att låsa strömbrytaren på cirkelsågen.
Hobbe1979: Beg Parkett enstavs spikat ekparket. Där är 12 kvm men en del av bräderna har blivit skadade när parketen plockades isär. så där är nog 6-10 kvm som går att lägga igen eller kompletera ett befintligt. Finns att hämta i Höganäs 500 kr eller bud
marcuspresident: Gräsklippare Texas Park. Självgående. Använd 1 säsong. Nytt klippblad. Behöver nytt tändstift och kanske ny tändhatt. Annars i bra skick. Priset kan diskuteras. 1200:-
monostump: Har fyra stycken 24 ports patchpaneler liggande av fabrikat Avaya "Patchmax" enligt bild. Vettig prislapp 250:- st Kan skickas då köparen står för frakten.
LindaO: Säljer våra gamla enkupiga tegelpannor ifall någon är intresserad. Ca: 120 kvm. Hör av er om ni är intresserade. Priset är inte bestämmt ännu. Finns i västervik, småland. :p trolldass@hotmail.com
fsn: Skulle behöva endel men inte dom största klumparna. Var i Lilleby och vad finns det för lastningsmöjligheter på plats?
Michael86: Blev lite ändrade planer så nu blev slingan för lång. Nypris: 3099:- Pris bud Warmtouch. 10 W. 230 V. CE- och S-märkt. C-klassad. För klinker-, parkett- och laminatgolv.
ChrisE: 2st Westal (typ 449) för väggmontering säljes. Har aldrig kommit upp :-( IP44 max 75W om du använder vanlig glödlampa. S-märkt. 300kr/st, 500kr för båda. För dyrt? maila ett bud. DE ÄR SÅLDA / Chris
LakritsPlopp: Hej Köpte en lägenhet för ett par år sedan. Rev två väggar och hade vips 5 st innerdörrar över. 4 st av dem är sk. glasdörrar, dvs speglarna är av glas. den femte är ren furu. Dörrarna är M7, dvs dörrbladen är 62.5. Är det någon som är intresserad så kan jag ta lite foton på dem, och eventuellt lite mer specifika mått. Huset är byggt 1967 och dörrarna har suttit där tills
mattiasj78: Pga strul med storlekar har vi fått två designgaller till golvbrunnar över. Det är Blüchers modell New York med texten "I love water". Det finns en på 15x15 cm och en på 20x20 cm. Båda i orginalförpackning med monteringsram och skyddsfilmen kvar på. (20x20-ramen har varit nertryckt i kakelfix och därefter avsköljd) Jag tror de kostar ca 400 kr i butik och föreslår ett pris på 250:-
patrik659: Hoppas att du får riktigt bra betalt för det, ligger helt fantastiskt!!
Timppa63: Hej Har ett överblivet glasparti med måtten 2926 x 2905 (BxH) Höjden kan lätt fixas till 1930 Den består av 9 st kvadrater (3x3), mittenraden är skjutbar åt sidan Fabrikat Schuco, Kulör NCS S 2050 - Y 20R (Guldåkra) Denna är riktigt fin kvalite ! Säljes för 3000 eller bytes mot skoij
esara: Har ett 60-talskök som jag tycker är synd att åka till tippen med. Diskbänk + skåp, underskåp och lådhurtsar. Det är ett sånt kök med ett särskilt utrymme för bakbord om ni vet vad jag menar. Överskåp finns också under förutsättning att jag får ner dem hela :). En vit kockumsspis kan jag också bidra med. Funkar utmärkt och är perfekt för sommarstugan. Mått och foton vid
pica-pica: Glasveranda säljes. Eftersom jag tänkt att bygga en annan typ av veranda, säljer jag min glasveranda. Den har en dubbeldörr samt fyra matchande fönster. Verandadörr: 120x200 cm 2 fönster 640x138 cm 2 fönster 600 x 138 cm Glasverandan finns i Vårgårda, Västra Götaland.
Hobbit: Ledsen Richard, bägge utan hygrostat. MvH Hobbit
nino: dom är inte spröjsade, ska se om jag kan ordna bild
Doldskada: Säljes: Bosch GSR 12V borrskruvdragare med 2st batterier, laddare samt väska. Maskinen är köpt i höstas och i bruks skick (mindre repor på chucken) men fungerar utmärkt. Detta är en jättefin tyst o lätt dragare som orkar mycket. Pris 800 kr Säljes: Black and Decker tigersåg i nästan perfekt skick med oanvända orginal blad för trä samt metall (det är 2st skit blad) samt väska -
B6304S1: TeleTec PC1580 centralapparat med 6 sektioner. Kan programmeras att ringa upp till tre telefonnummer, antingen till larmcentral eller direkt till mobiltelefonen! Inbyggd trafo samt en tillhörande manöverpanel, två rörelsedetektorer och fyra magnetkontakter. Komplett med användarmanual samt installationshandbok. Nytt batteri. Pris 1500 kr.
gadeberg: Helt ny. Köpte fel och insåg det när jag börjat montera den... [bild]