Z
zorross: Hej har du fläkten kvar och var bor du mvh Staffan
1 svar · 3,1k läst
·
Staffans2000
Staffans2000: Varmvattensberedare säljes. 110L rostfri. Använd 3sommrar. Bor vid göteborg. Staffan
0 svar · 544 läst
Hobbit
Hobbit: glömde visst skriva att : Prylarna finns i Lindesberg Örebro län MvH Hobbit
1 svar · 1,6k läst
C
chrleh: hej vad skulle det kosta ungefär om vi delar på det? mvh Christer
1 svar · 1,6k läst
gadu^
gadu^: Har två oöppnade paket med 195mm mineralull. Avhämtningspris 200kr/st Beijer tar 340kr/pkt http://www.beijerbygg.se/templates/BB_Produkt.aspx?id=60644 (Vad andra tar vet jag ej) Skicka PM
0 svar · 1,1k läst
T
Tyson: Eller ge mig ett bud (inga skambud) Nypris på motsvarande är ca 3500..
1 svar · 2,0k läst
·
U
unigas: Jag är intresserad om den finns kvar? mvh Markus Samuelson
1 svar · 990 läst
G
greenbay: Vi vill sälja vår stora rymliga husvagn. Vi bodde i den under tiden vi byggde vårt nya hus, efter det har den stått i en lada. Vagnen är 590 lång och 255 bred, vikt 1500kg. Inget att dra runt på, men utmärkt att tillfälligt bo i. Vagnen har vattenburen värme, gasolpanna och elpatron. Tvättrum med plats för kasettoa, stor köksdel med 3-lågig spis och många skåp. Våningssängar bak
0 svar · 981 läst
sam
sam: Glömde priset: 12 500 kr (Ett riktigt fynd!)
1 svar · 1,5k läst
·
K
kattaho: Hej, Jag är jätteintresserad av er stuga! Har idag en gammal stuga/förråd som håller på att rasa ihop:(. Som jag förstår det borde den gå att flytta som den är eftersom den står på plint? Hör gärna av dig till mig per mail eller telefon!!! katten73@hotmail.com Mob:0708-89 99 60 Mvh Katarina
6 svar · 2,8k läst
P
PappasHammare: Nerplockad (Nibe-) kronspis Den var putsad innan nerplockning. Alla ringar/delar finns och är tvådelade för enklare hantering Dock har vissa delar spruckit men inte en omöjlighet att laga för den som kan Delar av spiskrans/krage finns kvar. Skicka PM Bild innan nerplockning Bild nerplockad
0 svar · 1,2k läst
W
Wenanders: kan du skicka bild? :S anette.wendel@telia.se
1 svar · 782 läst
H
hultegard: Tio liter bruten Nordsjö inova silkematt i beige kulör. Ncs kod: S3020-Y40R Oanvänd hink. Inköpt på Ekholms 2010-03-20 Inköpspris 1210kr. Kvitto finns. 073 624 90 51 gustav@hultegard.se
0 svar · 2,7k läst
·
G
gb79: [citat] jaja men finns kvar, fast närmare bestämt i vedum, 1 mil från vara, ja bor i vara men har allså grejerna i vedum. en reservation bara, om du har helt nya isoleca kanske du har den nya modellen med 10+15+10 cm? detta är ju allså den vanliga som funnits länge , tror det är 12,5+10+12,5 cm balkar är ju dock samma som nu antar ja. säg till bara, har även möjlighet att hjälpa dig
3 svar · 4,0k läst
M
monsterbyggare: Har 2st 8150 armeringsmattor 5*2.3meter till salu för 600:-/st Tel 0762-012829
0 svar · 591 läst
J
Janneman: Har 2 st. vita helt nya oanvända markvärmestativ till Luftvärmepump. Dom är monterade och klara vilket tog 1 timme styck. Köpte dom därför jag var rädd för vibrationer men det gick bra med väggstativen då jag hade tegelvägg. Finns i Göteborgsområdet men kan leverera till en del ställen i Västsverige. Pris 650kr/st.
0 svar · 999 läst
P
Peter_Å: Hej, jag säljer mitt oinstallerade hemautomationsprojekt i delar eller allt till samma köpare för ett väldigt bra pris. Prylarna är av märket Merten (tyskt) www.merten.com men sälj i Sverige av ett företag som heter Schneider-Electric. För mer info titta på dessa länkar; http://www.merten.de/html/en/9070.html
0 svar · 2,7k läst
K
Koffe A: Har lite grejjer som fungerar men är begagnat, trådbundna prylar, skicka pm om du är i behov av något, ir deckare osv
0 svar · 474 läst
T
thsi: Hej! Har nu avslutat markarbetena på tomten och det har blivit en hel prima fyllnadsmassor över. Jord, småsten och lera. En del av massorna ska jag själv använda under matjorden för att få fin gräsmatta. Skogstomten har varit bevuxna med gammal tall, två till tre hundra år gamla så det är ingen skräpjord. Jag beräknar massorna minst till 15-20 kubik. Pålastning kan ev. ordnas. Hör
0 svar · 539 läst
T
Thorsella: Nypris 3000 på rinka utomhusgivare medföljer samt framledningsgivare finns i Skara pris 2500 0761616519
0 svar · 615 läst
G
grebgokz: Hej. Jag har 8 st LK golvärmeskivor EPS spårskiva (16mm) för 12 mm rör samt 2 st vändskivor till samma som blev över vid vår renovering. Pris på Rinkabyrör är 8x274 + 2x35 = 2262kr (http://www.rinkabyror.se/?showart.aspx?id=2792) Jag säljer allt nu för 1100:- perfekt för den som tänkte lägga golvvärme med det systemet och vill spara en dryg tusenlapp. Ring Conny på tel 070-5183545
0 svar · 765 läst
B
bengan24: Tvättbänk Nimo NB 1000 TMS Vit Helt ny i kartong. Denna är med ho på högersidan dvs spegelvänd mot den på bilden. Finns i Slagsta (Eskilstuna) Pris: 2900kr Nypris 5900kr
0 svar · 1,2k läst
·
gadu^
gadu^: Har 6st oanvända masonit skivor av oljehärdad typ för avhämtning. Prisidé för forumsmedlemmar: 60kr/st? d^_^b
0 svar · 673 läst
S
Smotany: Bygger om köket och har idag Älvsbyhus köksluckor i Björk, 4år gamla, som jag inte behöver mer. Säljes till förmånligt pris ifall någon behöver komplettera eller byta sina egna. Har köket utan inbyggnadsvitvaror.
0 svar · 702 läst
S
somelvis: Säljer vår snygga takdusch pga ombyggnad till badkar. Mora INXX duschset med Mora INXX blandare. Allt är i fint skick, använt ca 1,5 år. Säljes för 2800 kr el högre bud. Frakt tillkommer med låg kostnad. Nypris, alldeles för mycket, kring 10 000. http://www.badoo.se/index.jsp?step=3&show_product=5986&show_history=5985&key=4227992
0 svar · 2,2k läst
·
G
GurraB: Säljes till Högstbjudande :) Evt frakt tillkommer
0 svar · 776 läst
·
O
olab: Ny (endast provkörd) Makita borrskruvdragare BDF343SHE säljes. Två batterier och laddare i hårdplastväska. Inköpt på K-Rauta i höstas. En kanondragare som jag säljer för att jag föll för en Festool. Nypris 2399kr. Säljes för 1800kr. Hämtas i Täby, skickas ej.
0 svar · 1,1k läst
·
stiga
stiga: Jag skall eventuellt göra mig av med en 30cm vinkyl framöver och tänkte kolla om någon här är intresserad? Prisidé 4000kr. Skicka mig ett PM om ni är intresserade eller har frågor så skall jag svara så snabbt jag kan.
0 svar · 1,2k läst
O
olab: Betongpannor/Takpannor bortskänkes i befintligt skick mot nedplockning och bortforsling. Mått på pannorna 330mm x 420mm. Takyta ca 100 kvm. Ca 10m nockpannor. Taket är skottat enl. bild. Ev. kan ytterligare 140 kvm tak tillkomma under våren.
0 svar · 1,9k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.