Säljes, Uthyres & Skänkes
resemaja: Midbec "B-lounge" BLO Caldera black 400 kr (lyxig sammetslen yta, easy up) Eco "Front" 5756 200kr (vit med silverrutor easy up) Midbec "Look" 32044 300kr (prepasted, strippable, washable) 0,53x10m Finns i Göteborg mejla om du vill köpa resemaja@gmail.com
speedyswede: Jag har ett litet parti med nya Zanda pannor liggande. Dessa är helt nya och har förvarats utomhus under en pressenning under tio år. 300st pannor samt 57st nock. Hämtpris 1500kr.
Hempularn: Ca 200-250 liter lecakulor storlek 12-20 mm säljes. 250 kr.
ZeroX66: NYKÖPING Har en ytterdörr som jag vill bli av med. Måtten 208 (är nog 210) x 89 (är nog 90) cm. Tror den är gjord i ek. Tung som satan. Diskbänken är i måtten 220x60 cm från 1978 som vi har haft i köket.
hrSvensson: Säljer min fina vita runda kakelugn med liten dekorationsbård upptill. 1-2 reservkakel finns. Säljer den "på fot" då det ofta verkar mer intressant för köparen att demontera själv. Kan tänka mig att byta mot liten kamin.
octaviars: Säljer 14st infällda downlights med konkav takring, som ger armaturen ett exklusivare utseende. Detta gör även att ljuskällan är lite försänkt och bättre avbländad. Armaturen är tillverkad i aluminium/zink legering med en snabb kopplingsplint som är överkopplingsbar 2x2x1,5mm2 och har en skruvfri dragavlastning.Ställbar 2x30° Skyddsklass: IP23 , F-märkt, Klass ll. Ljuskälla:
mrmax: Hej, Jag har en hel del sprängsten som jag vill bli av. Våran grävmakinist kan lasta på eran lastbil gratis. under första och andra vecka i oktober. Har cirka 500 kbm i olika storlek. Stenar finns i Partille Öjersjö. Tfn 0709615703 Maxmoreira@hotmail.com
Edvuld: Oanvända, dock uppackade. Finns i Skövde, kan levereras till Skara med ca 1v leveranstid ;) Kom med bud...
gbak: Två maströr a 1,5m + nockfäste. Säljes för 100:- Finns i Huddinge, Stockholm [bild] [bild]
Returia: Gammal skolvask av märket Armitage Shanks. Unik, lång vask i mycket bra skick. Dock gammal och använd. (ca) L 1830 x B 380 x H 200 Kan med fördel användas med 2-3 kranar. Ypperlig för storfamiljens badrum, nattklubbens toalett eller det annorlunda köket. Inspirationsbilder finns på http://spunk.hejdeholm.se/?p=46. Kan skickas för köparens räkning. Leverans inom Skåne kan ev erbjudas
Dublin: Ytterdörr med spröjsat fönster och karm. Färgen flagnar, men den verkar ok i träet. Finns i Stockholm/Älvsjö. Pris 300kr.
v70: Säljer en helt ny badrumsspegel i serien Joy från svedbergs. För med info se: http://www.svedbergs.se/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&parent=20131&subcat=20477&category_id=21046&product_id=10272 Speglen är vit med belysning fram och baksida. Nypris 7700:- Mitt pris: 2500:- OBS!! Helt ny!! Intresserad ring Tobbe ,073-8471036 Eller skicka PM, för
monsterbyggare: Säljer överbliven isolering från nybygget. Rockwool Flexibatts 170mm 10st (20kvm) a 1.98 kvm per pkt.. Nypris ca 70kr/kvm Säljes för endast 45kr/kvm. Isoleringen finns i Enköping. Tel: 0762-012829 Mvh
MarkusLind: Som rubriken lyder. Har en bit på 10- 12 m. Tjockleken är 110mm med 2st kopparrör på 22mm. Isolerat runtom, manteln är av mjukplast. Märket är Kwh Pipe. Ev längre kulverrör kan ordnas. Ge mig ett bud. Bor i Umeå Hör av av er vid intresse med ett pm.
Ann-Elisabeth: Vi har en gammal lada som gett upp efter den snörika vintern. Om någon är intresserad är det bara att hojta till, annars körs det på tipp med kranbil (samt att vi kommer elda upp vissa bitar). Finns norr om Enköping.
jac: Jag har två st bruna Crawford takskjutportar som skall säljas. Pris: 3000 kr /styck. Storleken på öppningen är 2 m hög och 2,5 m bred. Bägge portarna sitter f.n på plats så det är lätt att se hur de skall monteras. Den ena porten skall bort så snart det går medan den andra måste ersättas med något annat eftersom jag inte kan lämna garaget öppet.
snaggletooth: sålda: 125mm(5") x ca 5m oanvänd 100mm(4") x ca 2.5m med kåpa för utsug
PeterJeffrey: Har Makitas 12V kombiset som jag undrar om någon är intresserad av att köpa: - 1st proffs 6317D Borrskruvdragare - 1st proffs 6916FDZ slagskruvdragare, "mutterknackare" - 1st laddare för 240V - 4st Ni-mh batteri varav 3st 2,6Ah och 1st 3.0 Ah de har funkat UTMÄRKT för MIG! pedantskött i 5år - så gott som nyskick!! Inget gipsdamm eller sånt som förstör motorn.. Nypris var 4000+moms, +
nino: Har ett hundratal nivåpinnar med självhäftande tape till salu. 2.10:-/st +frakt säljer styckevis eller alla 700 i klump samma pris oavsett mängd! PM till mig
JanneSjo: jaghar 2 oöppnade paket (a 2,85 kvm) woody ekparkett Ultraloc. jag har också en del kvar från öppnat paket så det är mer än 6 kvm. pris 900 SEK. dvs 150 SEK / kvm
Göran.W: Jadå det är tom ok att sälja så länge man är privat person dvs.
janwide: Det blev ett antal rullar spik över vid min takomläggning som jag säljer till samma pris som jag köpt de för. Gissar att det är 4000 spik. Kollar upp antal och pris om någon är intresserad. Använde en hyrd tryckluftspicka från Cramo.
Bergling: Har två vita, fasta, aluminiumklädda fönster storlek 11 x 8 till salu. Pris 1000 kr styck, båda för 1800. Har dessutom en kartong med rörhållarskenor för Wirsbo golvvärme över. Blandat både med hullingar för frigolit och utan. Prisidé 200 kr. Även ventiler till Wirsbo Golvvärmefördelar WGF 1, en rak och en vinklad. 100 kr för båda. Cellplast 100 x 600 x 1200 klass S200. 20-talet
Jensemann: [citat] Hej Peter Vi är på väg att hyra in en grävare, ca 4 ton för att inte förstöra gräsmattan för mycket, men har lite olika alternativ på att kunna lasta beroende på vad som kommer köra bort massorna. Helst skulle det vara flak från en lastväxlare så det kan stå på marken, men andra alternativ går bra med. Har du transport? Svara gärna direkt till jpa@telia.com
JanneSjo: terrassmarkis 6 m skänkes den har legat på backen i 13 år så tyget är nog inte användbart men aluminiumdelen borde vara ok i Luleå passa på innan jag kör den till skroten någon borde ha nytta av en terrassmarkis med dåligt tyg
JanneSjo: Broräcke i stål /plåt svart 2 st 50 kr i Luleå
Leon_Azzaro: Har sprängt på tomten som ligger i Sävedalen och har massa sprängsten över, som vår grävmaskinist kan kostnadsfritt, lasta i lastbil. Det finns även en hel del raka och fyrkantiga stenar som passar bra för murbygge. Först till kvarn!