screamin-daemon #1 Medlem · - · 887 inlägg 13 feb 2008 17:11 screamin-daemon Medlem - 887 inlägg 13 feb 2008 17:11 #1 Hej. Jag vill gärna köpa en Festool Domino och Festool dammsugare. mvh Kent