M
mr_look2: DSC 1832 Larmsystem. 1 st map, DSC RFK5500 1 st innomhus siren, DSC SD15W 15W 105 (db)A 3 st ir deckare. 2 st magnetkontakter. 1 st Trådlös magnetkontakt, DSC EV DW4975. 1 st trådlös Brandvarnare, DSC WS4916. 1 st 4-wire brandvarnare, DSC 4WT-B. 1 st 2-wire brandvarnare, DSC FSA 210, Ny i kartong. Blandade längder 2pars kabel Ett antal resistorer. Tänkte mig 5000:-
1 svar · 1,4k läst
A
AxxChild: Alternativt någon liknande i styrka i samma prisklass.
1 svar · 1,8k läst
danny_falun
danny_falun: Hej! Passa på att göra ett kap till husbygget. 2 st fasadmätarskåp helt nya i kartong. garo infällt http://www.elbutik.se/product.html/g...tegory_id=1886 samt ett Garo utanpåliggande http://www.elbutik.se/product.html/g...tegory_id=1886 bilder kan skickas slumpas iväg för 2000:- / st eller högstbjudande maila på Danny_falun@hotmail.com
0 svar · 1,5k läst
E
Eliza77: Ja, det finns många snygga men inte riktigt i min prisklass. IKEAS kostade ca 5000kr.
9 svar · 12,2k läst
·
F
flimsy: Vi letar efter en tomt i gävle, allt av intresse!
0 svar · 1,5k läst
Claesk
Claesk: Köper 18, 4-34 däck? Eller på fälg som passar boxer 350. traktorgrävare
0 svar · 1,4k läst
B
Brosarp: Är på jakt efter en ytterdörr med karmmåttet 10x19, vänsterhängd. Ny eller bättre begagnad.
0 svar · 1,7k läst
R
rocketman4x4: Hej! Letar efter en elpatron, det mesta av intresse! Skicka gärna PM!
0 svar · 1,4k läst
Östlund
Östlund: Som rubriken lyder. Även förlängning av bordet kan vara intressant. Gärna runt Stockholm. Dock borde anhållet kunna skickas då det inte är allt för stort. Kontakta mig via mail, pm eller här i tråden om ni har något. erikostlund snabela rocketmail.com MVH..
0 svar · 1,4k läst
F
falkeye: Söker 3st rullar med Mataki MB 380 till bra pris. Helst i Östergötland men inget måste. mvh fredrik
0 svar · 1,9k läst
F
falkeye: Söker efter träbjälkar med mått på ca 200x200mm och längd på ca 5m. Behöver 3 st och gärna av äldre modell. Gärna i Östergötland. :) mvh fredrik
0 svar · 1,6k läst
M
MMR: Söker en vägghylla som ikea sålde för några år sedan, Marginal. Rostfria varianten
0 svar · 4,3k läst
·
V
Veggie: Kromad. Andra blandare kan oxå vara av intresse.
0 svar · 3,2k läst
V
Veggie: Enligt rubrik. Diskbänken ska passa IKEAs Metod-serie. Även Lagan diskmaskin kan vara intressant. Svara här eller ring 0762164761 om du känner till nåt. Mvh Simon
0 svar · 1,9k läst
Anna1984
Anna1984: Vill gärna byta mina 14,4V slide on batterier mot 18V batterier.
0 svar · 1,4k läst
V
viktorj: Hejsan behöver sprängsten till mitt garagebygge. Ca 70-90 m2
0 svar · 1,3k läst
F
Fredrik Å: Fått tag på skivor.
1 svar · 2,3k läst
W
westimag: Hej Är det någon som har lagt KRONO Original - Promo Bok 3-stav, 6 mm och har lite över. Saknar 3 brädor och det har utgått ur sortimentet på Byggmax. Mvh Magnus i Umeå (070-323 64 02)
0 svar · 1,8k läst
Guldstrand
Guldstrand: Söker efter en billig skåpbil i bruksskick. Gärna någon av följande modeller (bensin): - VW Caddy - Seat Inca - Opel Corsa Combo Maxpris: 3.000 kr
0 svar · 1,6k läst
M
Morten Andersen: Tak for svaret.... Har altid troede at det var et IDO 59, men nu jeg Googler kan jeg se det er forkert. Tak for hjälpen !! 1.link, toa er solgt :-( 2.link, 3000,- er mycke når jeg kun mangler 3 små dele. 3.link, har snakket med Lennart, men han havde inte de dele. 4.link, har alle de dele. Spolknap pinden, kan man desvärre inte köbe.
2 svar · 10,6k läst
·
M
Misse_o_Mojje: Bra idé och redan gjort! Kollat med Vittinge om dom har trasigt tegel - det har dom ibland, men inte nu efter "sommarstädningen" och 55:an (återvinningsanläggning utanför Uppsala) har också emellanåt rött tegel som jag skulle kunna få ett lass av. Eftersom båda dessa kräver extrabevakning så blev det annons här.
15 svar · 5,0k läst
·
D
dennoman: Någon som har Örebropannan svarta betong till salu? Verkar som de lagt ner tillverkningen... :confused:
0 svar · 2,4k läst
N
nickl: Maskinen är intressant även om den är defekt
0 svar · 1,3k läst
Östlund
Östlund: Hej. Jag ska bygga i vår, och tänker vara ute i god tid :) Det är en hel del saker som jag behöver hyra till bygget. Bland annat en Zipup, gärna dubbel, som ska användas under ett ryggåstak på 4 meter. En fasadställning typ Haki är jag också intresserad av att hyra. Exakta mått vet jag inte ännu. Men den ska som sagt stå på vardera långsida av huset, och vara ungefär 250 hög.
0 svar · 1,5k läst
S
Sullivan: Jag är på jakt efter en slagport-garagedörr. Liknande den på bilden nedan. Helst 25x20 och i teak. [bild] Ring 0703626575 eller skicka ett meddelande via min profilsida.
0 svar · 6,0k läst
·
P
Pumba: Uppdatering, har fått tag i det jag sökte till rätt pris via blocket.
3 svar · 1,8k läst
M
martinradbo: Söker en dörr att placera i huset medan vi bygger. Skick och utseende spelar därför ingen roll. Dörren skall ha karm och vara låsbar i någon form. Kan tänka mig att betala 2-500 kr. Martin, tel 031-545480
0 svar · 1,6k läst
L
Lars i Skåne: Hej, undrar om någon har en Arboga bänkpelarborrmaskin att sälja?
0 svar · 1,5k läst
N
noone70: Helt rätt tänkt... Det blir plexiglas, kom ihåg vad som hände med fönstren vi hade i vår lekstuga när jag och min bror var små De var inte hela länge.;)
3 svar · 6,4k läst
KnockOnWood
KnockOnWood: [citat] Metalldetektorn innnehåller väl metall? Pröva med en till metalldet... :cool:
23 svar · 17,9k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.