M
Hansochhennes: linda_terje: Den var RIKTIGT läcker :o
7 svar · 5,1k läst
·
P
pillan71: Är Hamra på IKEA http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15585&catalogId=10103&storeId=2&productId=74384&langId=-11&categoryId=15955&chosenPartNumber=10084532 en bra skinnsoffa? Har ni några tips på nån liknande skinnsoffa, dvs en ganska enkel, lättskött och luftig soffa, ej så djup och hyfsat högt ryggstöd? Har testat de flesta
0 svar · 1,7k läst
M
mino: Tack för tipsen!!!
2 svar · 974 läst
K
Kalle_71: Ikea Expedit är lite bredare med 39 cm. Tippskydd medföljer.
6 svar · 11,3k läst
S
skarja: Jag hade tänkt mig något att sätta upp på baksidan av en hylla som fungerar som rumsavdelare, ska sättas på masonit och jag har inte bestämt hur mycket energi man ska lägga ner på det! *S* Låter som något bra i alla fall!
2 svar · 2,6k läst
K
Krisse: Hifiklubben.se kanske?
2 svar · 3,2k läst
S
skogshydda: Var hittar man snygga venilationsrör ( de vita plaströr ni vet)? De flesta som jag sett är de gamla vanliga, runda....men finns det några snyggare och fräckare? Man har ju trots allt några stycken i ett hem och det skulle vara kul om man kunde hitta några snygga :)
0 svar · 3,2k läst
H
hemlunda: Här är en dansk tidning där det finns massor av inspiration :) http://www.bobedre.dk/cm/1.900
5 svar · 3,5k läst
C
Hansochhennes: Jag hade nog oxå valt det mörkbruna :D
2 svar · 1,1k läst
J
Hansochhennes: Jag tycker oxå att Ilva har jätte mycket läckra möbler och inredning. Men även Village ( en mycket mindre butik ) Har massor av schyssta möbler, och små detaljer!! ;D
3 svar · 935 läst
N
Hansochhennes: ::) Village har fina dukar, även Åhlens. Annars håller jag med föregående skribenter, Sy dina egna dukar. Då kan du välja exakt det tyg/mönster som du gillar bäst.
4 svar · 1,1k läst
N
Hansochhennes: Japp Ikea har jätte snygga hissgardiner, och framförallt så är det vettiga priser. ;D Hemtex är lite bättre kvalitet, men numera vill man inte att prylarna man köper ska hålla i all evighet, Man vill ju byta ut det och köpa nytt efter ett tag 8-)
3 svar · 10,2k läst
¤ akila ¤
¤ akila ¤: Här finns ett till http://www.josefssons.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=902&productId=160411&SearchBackLink= Finns även till enkelsäng.
7 svar · 3,7k läst
B
bitte: Jag har samma bekymmer som du! Jag har också en övervåning med ett ganska stort allrum med ingång till tre sovrum samt en toalett. Idag har vi vårt sovrum uppe och våra två barn har sina sovrum där. Allrummet fungerar som bibliotek och lekutrymme för tillfället men i framtiden skulle vi vilja flytta ner barnen på nedervåningen där det finns större rum för dem. Vi kommer att ha kvar
3 svar · 2,5k läst
¤ akila ¤
¤ akila ¤: Du kanske sett den är tråden redan... Furutrappa blir modern med rostfritt och plexi. http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=55548
1 svar · 1,4k läst
J
JKPK_peter: Hej! Tack för alal svar, köpte dem på Åhlens idag! /Peter
4 svar · 5,7k läst
FlitigaLisa
FlitigaLisa: Björnol hade inte bredare än 170 cm... /FlitigaLisa
15 svar · 6,0k läst
S
skarja: Har ju tillgång till rätt mycket genom att jag jobbar som elektriker på ett bygge, pelarborrmaskinen får man däremot klara sig utan! *S* Låter som ett bra förslag att köpa färdiga ben!
7 svar · 1,1k läst
L
laina: ja det är det stuket på dom iaf, men jag har inte sett något tyg?
4 svar · 1,7k läst
B
Borgman: Wow! Tack! Då kan jag pricka av det från listan oxå! IKEA:s Malm i ekfaner va ju hur fint som helst! :D
4 svar · 2,9k läst
H
hemlunda: [citat] Vilket klipp!!! ;D
7 svar · 4,6k läst
·
M
markus00: Har kollat Habos Profilgrepp 3921 som är helt perfekt förutom priset 470 kr/st Har 4 dörrar så behöver alltså 8 st vilket blir 3760 kr Känner någon till något liknande fast till ett lägre pris?
1 svar · 1,1k läst
B
boeing: Samma regler gäller nog för plasma-tv: hellre för långt ner än för långt upp...
9 svar · 8,3k läst
C
Caesar: Man kan sätta spotlights i taket o rikta på tavlorna, hepp inga sladdar....mer än i taket.
1 svar · 1,6k läst
A
allinrep: www.lmjson.se har både husskylt, nr.skylt och namnskylt i klassisk stil.
8 svar · 8,7k läst
L
lottentott: Hejsan! Jag håller med "soffin"....Mio khaki är superfin :D Vi har den i vårt kök som innan var målat i syrenlila....khaki är en varm och behaglig färg som jag varmt rekommenderar!!
10 svar · 6,0k läst
·
G
grossa: Hallå... Behöver lite råd å synpunkter.... Håller på att göra om vårt sovrum .... Äntligen :D Det som är klart är att vi kommer att lägga svarta klinkers (skiffer) 40x40 på golvet.... Osäker på färg i rummet... vill ha stillrent men ändå ombonat... Har tittat på skalor i vita toner eller svagt syren... men kan inte bestämma mig... vad tror ni... Vi kommer att ha en dörr in
0 svar · 2,8k läst
B
Borgman: [citat] Den var jättefin! Men som sagt, lite dyr. Får fundera tills efter nästa bankrån... ;) [citat] Den va ju riktigt cool! Ser inte ut att vara jättesvår att bygga själv heller, men det känns som ett lite för stort projekt. Blir ju helt nervös när man inser hur många affärer man har missat. Trodde jag hade täckt det mesta med IKEA, MIO, EM etc.... tänk så fel man hade! Tur att
4 svar · 5,6k läst
I
Isabelle: Hej! Du kanske har sett den redan men om inte så vill jag tipsa om den här tråden: http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=51713 Lycka till med ditt dressingroom. Skulle också vilja ha ett *suckar avundsjukt*  :)
1 svar · 1,9k läst
L
lillajuni: det beror väl kanske lite på vad man har för fönster å så tycker ja, som jessica har det i sitt hus är jättensyggt, hade så i förra lägenheten, men har man ett gammalt hus man renoverar är dom ju inte byggda så tyvärr, skulle bli väldigt mycket vägg att bygga på för att kunna få sådana fönster. är inte heller mycket för allmogestil, vill ha det enkelt och rakt, så vi valde
3 svar · 2,6k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.