N
Nybygget18: Hej, Vi har byggt ett liknande, fast stenhus i leca. Kolla http://www.youtube.com/watch?v=yBl4ty83RnE
1 svar · 6,7k läst
Lightgoddess
Lightgoddess: Supersnyggt
23 svar · 16,6k läst
·
M
mm_tessan: Någon som har fått tag i bilder, info på ett Bo141 hus? Kanske någon som har byggt som vi berätta lite. Jag och min sambo är mycket intresserade av det huset.
4 svar · 5,3k läst
K
Kennie F: [citat] Ispinnen fungerar ju som en värme pump. Vi har vattenburen golvvärme på bottenvåningen och ett fläktelement på ovanvåningen. Ute i ispinnen sitter en kompressor och inne i huset sitter cirkulations pump med en elpatron och en litedator som styr det hela. Elpatronen är ju bara till hjälp när det är riktigt kalt. Har bara kört systemet sen 6 veckor och har gjort av med ca 1600
10 svar · 8,0k läst
·
E
Elion: http://www.a-hus.se/web/Lindo.aspxd^_^b här hitta jag även en blogg på google om insidan på lindö a hus http://lindopalandet.blogspot.com/
1 svar · 5,2k läst
C
Clumber: Minnena från barnaåren kommer tillbaks då vi bodde i en under semestrarna:D
5 svar · 13,0k läst
·
V
Vita Huset: Åh, jag håller också med, värsta som finns att se förstörda 20-tals hus!! Bortrivna väggar, hemska fönster och vips är all själ förlorad, kvar blev bara ett tomt skal. Hua... tänk er för innan ni förstör huset, eller bygg nytt om ni vill ha den själlösa stilen.
3 svar · 4,4k läst
anderton_swe
anderton_swe: petersson 79: Vi kom över en större tomt med ett helt annat läge, så det var därför vi sålde det relativt snabbt. Huset var färdigbyggt 2007 då vi flyttade in, så vi han bo där i lite mer än 3 år. Fast det var först nu i våras allt blev helt färdigt (då menar jag målning, altaner, staket, gräsmatta mm) Floydarn: Det är en gammal IKEA-tavla, kommer inte ihåg när en är
14 svar · 10,9k läst
·
C
Conan: Tack Ekan. Vi trivs... :-)
86 svar · 55,2k läst
·
C
ms_wiz
ms_wiz: Åh, så fint! Kan man få se en planskiss? - anneli -
2 svar · 2,4k läst
·
J
johan@styf.nu: Hej! Vi planerar övervåningen. Någon som har byggt en balkong i SMV Nybro? Vi funderar på att göra en balkong i vinkeln - någon som har gjort det, kanske kan skicka över ritning? MVH Johan o Sara
0 svar · 2,4k läst
S
Flyttad
S
Flyttad
L
Lawrence: Hej Returia, Gammalt hus och planlösning gjorde det svårt att få perfekt. Man står i alla fall till höger om diskmaskin då man tömmer den etc
13 svar · 6,9k läst
·
R
Raft: Det var länge sedan jag uppdaterade denna tråd med fler bilder och känner nu att det är dags.. [bild] [bild] [bild]
30 svar · 17,7k läst
T
tjena: snyggt jobbat..ser bra ut.. gillar den kylen.....ska man få hjälp så måste den se ut så från början..
6 svar · 4,9k läst
imported_jo
imported_jo: d^_^bsnyggt
20 svar · 8,0k läst
·
V
vesa1981: kylen är kanon, djup och mycket plats, men frysen, allt måste delas, en fläskfile går inte in, små lådor och trångt tyvär.... :( men ismaskinen med vatten är popular bland familj och gäster :)
29 svar · 6,8k läst
·
B
bygggarn: Så ja nu ska bilderna allt funka.
6 svar · 10,5k läst
·
ByggareNick
ByggareNick: Måste bara jag med. :P
47 svar · 9,4k läst
·
L
laxon: tack till alla svar, tyvärr har jag inte varit här på ett tag då vi sålt huset.. Men självklart vill man hjälpa.. Den tillbyggda delen är gjord med betongplatta, helt ok å gjuta mot den befintliga balken, jag lade tunn frigolit emellan bara. Taket på tillbyggnaden är råspont, ingen plast alltså. ett råd till er som ska inreda, är att om ni har kopplat garage så instalera
21 svar · 31,3k läst
·
R
riek: visar en bild från insidan. vår glasveranda är vinterbonad och absolut favorit
4 svar · 9,4k läst
·
S
smidifix: [citat] Jo då ;-) Men slutet på det här projektet ;-)
9 svar · 7,1k läst
·
A
androxe: [citat] Du har alldeles rätt :)
15 svar · 8,8k läst
J
Jessica Pessica: Jag gillar verkligen det ni påbörjat på infarten/framsidan. Sten och gräs och grusen/marken lite lägre ner. Jättefint och passar bra i miljön!
10 svar · 5,6k läst
·
gafsan
gafsan: Total ombyggnation av 1800-tals hus är nog en mer korrekt beskrivning.
35 svar · 28,0k läst
·
Niteowl
Niteowl: Jo men tråden ligger fel. Har postat länk under socialt och projekt. http://niteowl.blogg.se
3 svar · 2,7k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.