estwing #1 Medlem · västra götalands · 2 040 inlägg 24 okt 2010 22:09 estwing Medlem västra götalands 2 040 inlägg 24 okt 2010 22:09 #1 hejsan! vill tacka alla er som röstade på vårt hus i tävlingen. soffan har nu anlänt hem och placerades perfekt nere vid vår lilla friggebod.... tack än en gång mvh estwing!!! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Redigerat: 2010-10-24
hejsan! vill tacka alla er som röstade på vårt hus i tävlingen. soffan har nu anlänt hem och placerades perfekt nere vid vår lilla friggebod.... tack än en gång mvh estwing!!!
G gaia #2 Medlem · 7 514 inlägg 29 jan 2011 19:44 gaia Medlem 7 514 inlägg 29 jan 2011 19:44 #2 Grattis!!!! gaia
Dalbotant #3 Medlem · Dalsland · 3 383 inlägg 29 jan 2011 21:06 Dalbotant Medlem Dalsland 3 383 inlägg 29 jan 2011 21:06 #3 Hoppsan, den bilden hade jag missat. Grattis!
estwing #4 Medlem · västra götalands · 2 040 inlägg 20 mar 2011 20:45 estwing Medlem västra götalands 2 040 inlägg 20 mar 2011 20:45 #4 tackar... å jag har ej vart aktiv här på nåra månader... aft fullt upp!!! mvh estwing
haavard #5 Medlem · Bohuslän · 2 932 inlägg 20 mar 2011 21:09 haavard Medlem Bohuslän 2 932 inlägg 20 mar 2011 21:09 #5 Inte för att vara elak, men min röst gick inte till dig... Har du länk till omröstningen? Jag skulle gärna sett bilden igen. (Var en brun dörr till ett stall e.l.)
Inte för att vara elak, men min röst gick inte till dig... Har du länk till omröstningen? Jag skulle gärna sett bilden igen. (Var en brun dörr till ett stall e.l.)
estwing #6 Medlem · västra götalands · 2 040 inlägg 20 mar 2011 23:16 estwing Medlem västra götalands 2 040 inlägg 20 mar 2011 23:16 #6 nope det va ej en brun dörr till ett stall.... tyvärr så har jag ej nån länk! mvh estwing
Marlen Eskilsson #7 Administrator · Skåne · 8 667 inlägg 23 mar 2011 15:50 Marlen Eskilsson Administrator Skåne 8 667 inlägg 23 mar 2011 15:50 #7 Här är den vinnande bilden:
haavard #8 Medlem · Bohuslän · 2 932 inlägg 23 mar 2011 18:10 haavard Medlem Bohuslän 2 932 inlägg 23 mar 2011 18:10 #8 Nej. Den jag tänker på var ett garage/stall/lagård (rött?) med en BRUN dörr. Bilden tagen lite från höger (den ovanför är tagen från vänster.)
Nej. Den jag tänker på var ett garage/stall/lagård (rött?) med en BRUN dörr. Bilden tagen lite från höger (den ovanför är tagen från vänster.)
Marlen Eskilsson #9 Administrator · Skåne · 8 667 inlägg 24 mar 2011 08:51 Marlen Eskilsson Administrator Skåne 8 667 inlägg 24 mar 2011 08:51 #9 Här är bilden på stalldörren: Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
haavard #10 Medlem · Bohuslän · 2 932 inlägg 24 mar 2011 20:46 haavard Medlem Bohuslän 2 932 inlägg 24 mar 2011 20:46 #10 Min tur att säga tack! TACK!!