J johan@styf.nu #1 Medlem · Västernorrland · 3 inlägg 3 aug 2010 23:55 johan@styf.nu Medlem Västernorrland 3 inlägg 3 aug 2010 23:55 #1 Hej! Vi planerar övervåningen. Någon som har byggt en balkong i SMV Nybro? Vi funderar på att göra en balkong i vinkeln - någon som har gjort det, kanske kan skicka över ritning? MVH Johan o Sara #balkong #nybro #smv #smålandsvillan #övervåning
Hej! Vi planerar övervåningen. Någon som har byggt en balkong i SMV Nybro? Vi funderar på att göra en balkong i vinkeln - någon som har gjort det, kanske kan skicka över ritning? MVH Johan o Sara