Hej!

Vi planerar övervåningen.
Någon som har byggt en balkong i SMV Nybro? Vi funderar på att göra en balkong i vinkeln - någon som har gjort det, kanske kan skicka över ritning?

MVH
Johan o Sara
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.