22 625 lukukertaa ·
86 vastausta
23k lukukertaa
86 vastausta
Viemäri kantavan välipohjan läpi?
Mitä Bauhaus sanoo?
Jos he riskeeraavat maksaa kaiken purkamisesta uudelleen, heidän pitäisi haluta, että se on oikein, voisi ajatella.
Jos sinulla on kunnollisesti hyviä kuvia ja tarkastaja hylkää sen myöhemmin, heidän on purettava uudelleen.
Jos he riskeeraavat maksaa kaiken purkamisesta uudelleen, heidän pitäisi haluta, että se on oikein, voisi ajatella.
Jos sinulla on kunnollisesti hyviä kuvia ja tarkastaja hylkää sen myöhemmin, heidän on purettava uudelleen.
M Mortsken sanoi:
Bauhaus hoitaa kuitenkin asiat hyvin. Heidän pitää varmistaa, että käyvät siellä joka päivä, ja että kaikki löytämämme virheet lähetetään hänelle. Valitettavasti hän on uusi ja vertaisuuttamaton, joten hän ei voi vastustaa firman väitteitä kun he sanovat tehneensä oikein, mutta mitä enemmän heidät pakotetaan selittämään ja mitä enemmän luen asiasta, sitä helpompaa se varmasti on.M Mortsken sanoi:
Kiitos teille kaikille, jotka olette auttaneet ja vastanneet!
Olen nyt käynyt läpi bygg badrummet rätt, bjälklagets uppbyggnad från säker vatten, bärförmåga - bjälklag på träguiden, BBV21:1, säkra våtrum från gvk ja kirjoittanut ylös joitakin muita huomioita nykytilanteen perusteella (virheitä, joita ovat tehneet näiden dokumenttien perusteella, plus muutamia muita huomioita). Yhteensä siitä tuli noin 1,5 A4 Wordissa. Tämä on vain nykytilanne esivalmisteluineen... Eikä se sisällä myöskään pitkää listaa, jonka olen jo lähettänyt heille. Sen kanssa se on varmasti yhteensä 2,5 A4... Jatkoa seuraa.
Uusi yritys huomenna! Tämän jälkeen minun pitäisi pystyä vaihtamaan besiktningsmaniksi
Olen nyt käynyt läpi bygg badrummet rätt, bjälklagets uppbyggnad från säker vatten, bärförmåga - bjälklag på träguiden, BBV21:1, säkra våtrum från gvk ja kirjoittanut ylös joitakin muita huomioita nykytilanteen perusteella (virheitä, joita ovat tehneet näiden dokumenttien perusteella, plus muutamia muita huomioita). Yhteensä siitä tuli noin 1,5 A4 Wordissa. Tämä on vain nykytilanne esivalmisteluineen... Eikä se sisällä myöskään pitkää listaa, jonka olen jo lähettänyt heille. Sen kanssa se on varmasti yhteensä 2,5 A4... Jatkoa seuraa.
Uusi yritys huomenna! Tämän jälkeen minun pitäisi pystyä vaihtamaan besiktningsmaniksi
Jos sinulla on niin paljon virheitä ja havaintoja dokumenteista, joihin viittasit, olisin keskeyttänyt rakennustyöt, kunnes olette selvittäneet asiat nykyisen rakentajan kanssa. Vaihtoehtoisesti ottaisin jonkun toisen. Ei kuulosta täysin normaalilta, että löydät niin paljon huomautettavaa…
Mitä tulee pesualtaan viemäriin, ei se saa käsittääkseni tulla ylös lattiasta. Kuten ymmärsin kylpyhuoneremontissa noin 1,5 vuotta sitten, kaikki putkiläpiviennit lattiasta, paitsi WC ja lattia-allas, ovat nykyään kiellettyjä.
Mitä tulee pesualtaan viemäriin, ei se saa käsittääkseni tulla ylös lattiasta. Kuten ymmärsin kylpyhuoneremontissa noin 1,5 vuotta sitten, kaikki putkiläpiviennit lattiasta, paitsi WC ja lattia-allas, ovat nykyään kiellettyjä.
Kiitos! Se oli itse asiassa jotain, mikä minulta oli jäänyt huomaamatta, mutta näen, että se lukee nyt turvatuissa märkätiloissa (en reagoinut jatkuvaan veteen, mutta juuri sitähän se on). En ole varma, ovatko seinät ehkä liian ohuita viemärin sijoittamiseksi niihin, jos siksi ne on tehty lattian kautta, mutta otan kysymyksen mukaani huomiselle, kun tapaamme heitä uudelleen. Tänään ei tapahtunut mitään. En usko, että he voivat vetää sitä lattian kautta kylpyhuonekaapin rakenteen vuoksi, joten se oli jo esillä kysymyksenä, mutta nyt minulla on enemmän todisteita.F tannibanani sanoi:Jos sinulla on niin monta virhettä ja havaintoa luettuasi asiakirjat itse, olisin pysäyttänyt rakennusprojektin, kunnes olette selvitelleet sen nykyisten rakentajien kanssa. Vaihtoehtoisesti ottanut jonkun toisen. Ei vaikuta täysin normaalilta, että löytyy niin paljon huomautettavaa...
mitä tulee pesualtaan viemäriin, se ei saa tulla ylös lattiasta, niin kauan kuin tiedän. Kuten ymmärsin kylpyhuoneremontin aikana noin 1,5 vuotta sitten, kaikki putkien läpiviennit lattiasta paitsi WC:hen ja lattiakaivoon ovat nykyään kiellettyjä.
Kyllä, näin mekin tunnemme, mutta nyt bauhaus on puuttunut asiaan ohjatakseen, emmekä anna yrityksen jatkaa ennen kuin he ovat korjanneet kaiken. Kirjoitin myös ja vaadin, että saamme tarkistaa kaikki vaiheet ennen kuin he jatkavat seuraavalla.
BirgitS
Jäsen
· Stockholms län
· 48 119 viestiä
BirgitS
Jäsen
- Stockholms län
- 48 119 viestiä
Kyllä saa olla pesuallaskaivon läpivienti lattian läpi.
https://www.sakervatten.se/branschregler/online/3/3
Joo, niin tulee olemaan. Ymmärsin alan säännöt niin, että viemäriä ei ehkä pitäisi vetää lattian kautta, ellei ole pakko, mutta että se on tärkeintä märkätilassa 1. Tässä tapauksessa pesuallas on kylpyhuoneen toisessa päässä, joten en aio kinastella siitä. Jos he eivät olisi jo sahanneet sääntöä "pohjaan" seinässä, kuulosti siltä, että he olisivat voineet vetää sen seinän kautta, mutta nyt se menee lattian kautta.BirgitS sanoi:
Päivitys taas: Aamulla oli "suuri kokous", ja nyt tuntuu paljon paremmalta. He aikovat laittaa uusia 45x195 palkkeja kaikkiin olemassa oleviin palkkilevyihin. Kaikki viemärit ja vesiputket siirretään ja vedetään pannuhuoneen katon kautta, joka on alla, jotta niiden ei tarvitse ylittää palkkeja. Ne kulkevat siis palkkien välissä.
Painotin, että heidän täytyy dokumentoida poikkeamat, joten toivottavasti he tekivät sen. Kävimme läpi kaikki kohdat ja he lupasivat korjata kaiken, ja ainoa asia, josta emme riidelleet, oli sähkön sijoittaminen (vain esteettinen). Joten nyt toivottavasti sujuu paremmin. Sekä yrityksen työnjohtaja että bauhausin edustaja näyttävät olevan nyt enemmän mukana ja tulevat tarkistamaan kaikki työt joka päivä. Me myös yritämme käydä siellä ja tarkistaa, miten etenee ennen kuin se peitetään seuraavalla vaiheella (päivällä siis, iltaisin kun tulemme kotiin, he ovat ehkä ehtineet peittää tai jatkaa seuraavalla askeleella).
Me/minä olemme varmasti heidän hankalin asiakas tällä hetkellä (ja kallein nyt kun heidän täytyy korjata kaikki), mutta oikeus on oikeus. Pidetään peukkuja, että sujuu jatkossa kivuttomammin.
Painotin, että heidän täytyy dokumentoida poikkeamat, joten toivottavasti he tekivät sen. Kävimme läpi kaikki kohdat ja he lupasivat korjata kaiken, ja ainoa asia, josta emme riidelleet, oli sähkön sijoittaminen (vain esteettinen). Joten nyt toivottavasti sujuu paremmin. Sekä yrityksen työnjohtaja että bauhausin edustaja näyttävät olevan nyt enemmän mukana ja tulevat tarkistamaan kaikki työt joka päivä. Me myös yritämme käydä siellä ja tarkistaa, miten etenee ennen kuin se peitetään seuraavalla vaiheella (päivällä siis, iltaisin kun tulemme kotiin, he ovat ehkä ehtineet peittää tai jatkaa seuraavalla askeleella).
Me/minä olemme varmasti heidän hankalin asiakas tällä hetkellä (ja kallein nyt kun heidän täytyy korjata kaikki), mutta oikeus on oikeus. Pidetään peukkuja, että sujuu jatkossa kivuttomammin.
Olen ajatellut kirjoittaa jotain alan sääntöjen pohjalta, jotta jos joku lukee tulevaisuudessa samanlaisilla ongelmilla, heillä olisi jotain konkreettista seurattavaa. Mutta ajattelen odottaa, kunnes kaikki on valmista ja kirjoittaa kaiken silloin.Düsseldorff sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi