Sen huomaa esim. kuvasta täällä. Siellä raot ovat erikokoisia raon kummassakin päässä johtuen siitä, että sauva ei ole 90 astetta siihen sauvaan nähden, johon se kohtaa. Joten se ei varmasti ole pelkästään silmämääräistä, vaan pikemminkin siitä, että olen nyt asettanut muutaman kalanruodon ja olen oppinut mistä se johtuu, kun menee pieleen
Täällä näet esim. hieman asettelua meidän keittiössämme.
Jaolla tarkoitan alla olevan kuvan mukaisesti. Eli jos merkinnässä on vasemman puoleisen sauvan ulkopuolella. Voit jakaa puoli millimetriä pitkin piirrettyä linjaa, jotta ne vastaavat.
Vaihtoehtoisesti, jos siellä on tilaa sauvoille edempänä, kuten sanot. Aseta sitten sauva 90 astetta ja ota virhe yhdestä kohtaa ja sitten tasoita se. Mutta jos voit purkaa, on se selvästi parempi.
Vaikka yllä oleva ratkaisu on yksi tapa edetä, uskon, että on parempi löytää syy ei-toivottuun poikkeamaan. On suuri riski, että enemmän virheitä lisätään, jotka leviävät kuvioon. Näkyy, että raot alkavat aikaisemmin ja kasvavat sitten. Ajatus; ovatko löysäjouset hieman liian suuria ja estävätkö tangot liittymästä yhteen?
Ovatko tangot suoria? On kuitenkin mahdollista, että tietyt tangot eivät ole täydellisiä. Olen itse törmännyt lattialautoihin, joiden päät olivat hieman pyöreitä.
Vaikka yllä oleva ratkaisu on yksi tapa edetä, uskon, että on parempi löytää ei-toivotun poikkeaman syy. On suuri riski, että lisää virheitä ilmenee ja etenee kuviossa.
Näkyy, että raot alkavat aikaisemmin ja kasvavat sitten. Yksi ajatus; ovatko irtohahlot hieman liian suuria ja estävätkö lattialautoja menemästä yhteen?
Ovatko lattialaudat suoria? On kuitenkin mahdollista, että tietyt lattialaudat eivät ole täydellisiä. Olen itse kohdannut lattialautoja, joiden lyhyet sivut olivat hieman pyöreitä.
On aivan mahdollista, että olet tehnyt liian suuria hahlot, tämä sinun täytyy tarkistaa. Yleensä urat ovat vain noin 4 mm syviä, mikä tarkoittaa, että hahlot pitäisi olla noin 6-7 mm eivätkä leveämpiä. Minun on vaikea kuvitella, että lattialaudat taipuisivat tarpeeksi aiheuttaakseen nämä ongelmat.
Voin sanoa näin, kun laitoin ensimmäisen hågen, ajoin vain suoraan... mutta jouduin repimään sen auki, tällä kertaa olin tarkempi ja vaihdoin useita sauvoja, jos ne eivät olleet oikeassa kulmassa muihin nähden. Irrotettavat hampaat minulla on, mutta vain ensimmäisessä aurassa, seurasin myyjän ohjeita siitä
Sitten tämä sahaaminen, sänksåg on hyvä idea, mutta en omista sellaista...... On vähän tylsää vuokrata sellainen vain ehkä yhtä sauvaa varten. Kun listband ja muut on tehtävä, aion vuokrata yhden.
Aion kokeilla myöhemmin tänään poistaa, ja varmistaa, että ne ovat 90 asteen kulmassa.
Näet sen t.ex. kuvassa täällä. Siellä rakoilu on erikokoista glipan vastaavassa päässä johtuen siitä, että ei ole 90 astetta tangon ja sen kohtaavan tangon välillä. Joten se ei ole katse arvio sellaisenaan, vaan pikemminkin, että olen nyt asettanut useita kalanruotoja ja olen oppinut, mistä virheet johtuvat
Täällä näet esim. vähän asennusta meidän keittiössä.
Sahauksella tarkoitan alla olevan kuvan mukaan. Eli, jos merkinnässä se sijaitsee vasemmalla olevan tangon ulkopuolella. Voit sahata puolen mm viivan mukaisesti, jotta ne linjautuvat.
Vaihtoehtoisesti, jos siellä on tilaa tangoille edempänä kuten sanoit. Laita sitten tanko 90 astetta ja korjaa koko virhe yhdessä paikassa ja kitttää se sitten umpeen. Mutta jos voit purkaa, se on tietysti parempi.
ei se näyttänyt auttavan, että saisi sen 90 asteeseen, joten aion kokeilla sinun toista kikkaa, joudun lähteä lainaamaan/vuokraamaan yhden huomenna, tulee olemaan jännittävää, en ole koskaan käyttänyt sellaista aikaisemmin, onko sinulla hyviä vinkkejä?
Upotussaha on itse asiassa erittäin helppo käyttää. Ota rauhallisesti ja varmista, että kaikki on tasaisesti ja kisko on kunnolla tuettu alapuolelta. Älä käytä tarpeettoman syvää sahaussyvyyttä.
Julkaisussa #91 ensimmäisessä kuvassa, eikö voisi vain laittaa klossi ja tehdä saman tien, eikö kaiken pitäisi silloin oieta? Voisiko se johtua tolpista, jotka eivät pidä täsmälleen oikeita mittoja?
Viesti #91 ensimmäisessä kuvassa, eikö voisi vain laittaa klossi ja laittaa vähän voimaa, eikö kaiken pitäisi silloin mennä suoraksi? Voisiko olla, että sauvat eivät muuten pidä aivan oikeita mittoja?
ehdottomasti kannattaa kokeilla tätä, jos TS ei ole jo tehnyt niin.
Kuvassa inlägg #91, voisiko vain laittaa klossin ja vetää isku, eikö kaiken pitäisi sitten oikaistua?
Voisiko olla, että stavarna eivät ole tarkalleen oikean kokoisia?
En tiedä uskallanko tehdä niin, koska koko golvet on kuin "pussel". Jos isken siihen, on mahdollista, että stavarna siirtyvät syvemmälle golvet ja aiheuttaa glipa sen sijaan... Ja vaikka kokeilisi, sen korjaaminen voi olla vaikeaa, koska se on mahdollisesti keskellä golvet.
Upotussaha on itse asiassa erittäin helppo käyttää. Ole vain rauhallinen ja varmista, että kaikki on tasaisesti, ja että kisko on kunnolla tuettu alapuolelta. Älä käytä tarpeettoman syvää sahaussyvyyttä.
ang djup, så kör jag inte mer än vad som krävs, för att komma igenom,
falkn sanoi:
Siitä sinun ei varmaan tarvitse olla huolissasi.
prova.. men det bli inte bra... jag flytta flera stavar, å har nu moddad färdigt, i morgon blir det upotussaha, å hoppas det kan rädda mig,
Ajoin sänksåg:lla, mutta ei tullut parempaa, otin vinkel haken ja tarkistin kulman, ja yhdellä laudalla se ei pidä paikkaansa... Ja se on ensimmäisessä plogessa, joten vaihdoin sen. Toiseen, ja yllä on kuvia tuloksesta, vain kokeillut asettamista tähän mennessä, se on kaukana täydellisestä tiedän, mutta paljon parempi kuin aiemmin... Onko jotain muuta, mitä voin tehdä, olen myös tarkastanut, että plogen lopussa se osuu kohdalleen ja se pitää paikkaansa.
Mielestäni tämä näyttää ihan hyvältä. Tätä ei tule näkemään sitten, kun koko lattia on valmis ja seisotaan ylhäällä. Hionnan ja käsittelyn jälkeen kaikki sulautuu yhteen (silmälle).
tuntuu niin turhauttavalta... joka päivä tällä viikolla olen aloittanut lattian kanssa ja ajatellut, että nyt aion vain jatkaa... mutta joka ilta päättyy samalla tavalla... miettii, miksi valitsi tällaisen lattian... ei pääse eteenpäin, seisoo vain samalla paikalla ja polkee, yrittää löytää virheen, kun yhden ratkaisee, näyttää siltä, että tulee kaksi uutta....
ajatus oli saada lattia valmiiksi ennen viikonloppua, mutta se alkaa näyttää erittäin synkältä, ei ole myöskään lattiaa tarpeeksi, lähetin sähköpostin lev:lle maanantaina mutta en ole saanut vastausta...
tuntuu siltä, että minun täytyy alentaa vaatimuksiani ja... haluaisin, että siitä tulee hyvä, mutta olen ymmärtänyt, että en koskaan saa siitä 110%, jos en palkkaa lattiainstallaattoria... sitten varmaan paljon häviää, kun lattia käsitellään ja hiotaan, sillä omani tulee olemaan erittäin tumma, joten se peittää osan, sitten tulee liimaa ja hiontapölyä täyttämään pahimmat kohdat.... minulla on 1000 muuta asiaa, joihin minun täytyy tarttua, mutta tämä lattia vain odottaa minua päivästä toiseen... mutta voi syyttää itseäni, että valitsin sen. kiitos avusta, jota olen saanut teiltä... arvostan, että jaksatte minua
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.