Sinun pitäisi aina olla vähintään viisi kierrosta ruuvia mutterissa, jotta liitoksen lujuus varmistuu.. tuo näyttää siltä, että joku on kiristänyt "av bara helvete" sen jälkeen kun on ollut ongelmia muttereiden löystymisen kanssa (koska kierteitä on liian vähän, jotta saadaan aikaan riittävä kitka oikealla kiristysmomentilla)
Lol kuinka paljon ennakkoluuloja voikaan olla. Kierteitä on enemmän kuin 5. Koko kartio sisällä on kierretty kiinni. Se vain ei näy, koska se on ahtaassa paikassa. Ei, minulla ei ole ollut ongelmia muttereiden löystymisen kanssa. Sen sijaan on vaikea saada hylsyä tarpeeksi kauas, koska tila on niin ahdas. Kokeile auttaa sen sijaan että tuomitsisit.
Lol mitä ennakkoluuloja voikaan olla. Niitä on enemmän kuin 5 kierrettä. Se on koko kartiomainen sisäosa, joka on kierretty kiinni. Sitä ei vain näy, koska se on ahtaasti kiinni.
Ei, en ole kohdannut ongelmia muttereiden irtoamisen kanssa. Sen sijaan on vaikea saada hylsy tarpeeksi syvälle, koska tila on niin ahdas.
Yritä auttaa sen sijaan, että tuomitsisit.
Jos on niin ahdasta ettet saa hylsyä paikalleen, käytä spiraalijuovallista joka tarttuu kiinni, niin ainoa ratkaisu on todennäköisesti porata ruuvi rikki keskeltä.
Tai kuten maskintok kirjoittaa, poraa reunasta ja yritä hajottaa keskikohta.
Muuten sinun täytyy irrottaa kaikki muut ja tehdä ajelu ei näin sinun pitäisi tehdä.
Jos tila on niin ahdas, ettei hylsy mahdu, ja sinulla on spiraaliraitainen, joka tarttuu kiinni, ainoa tapa on porata ruuvi keskeltä rikki. Tai kuten maskintok kirjoittaa, poraa reunaan ja yritä halkaista keskus. Muuten sinun on irrotettava kaikki muut ja lähdettävä ajelulle ei, niin et saa tehdä
poraa muutama pieni reikä ympäriinsä ja kapauta hylsy päälle silloin hylsy halkoo mutterin kuten kirjoitat.. Hitto, sinähän osaat tämän..
Jaa, sitä minäkin haluaisin väittää. Mutta juuri ne ovat ne, jotka ABSwheels lähettää vakiona. Ongelma on, että mutteri on ruostumatonta = pehmeää!
En oikein tiedä mitä tarkoitat porakoneella? Silloinhan poraan myös pinnapulttia? Eikö ole vaikeaa osua vain mutteriin? Tai miten minun pitäisi porata?
Joo, tarkoitin, että poraat pinnapulttiin sillä logiikalla, että se on joka tapauksessa liian lyhyt käytettäväksi näille vanteille. JOS olen väärässä ja pinnapultti ei ole liian lyhyt vanteillesi, ehkä jokin toinen menetelmä on parempi, mutta rehellisesti sanottuna en tiedä miten se onnistuisi vahingoittamatta vannetta.
Lol kuinka paljon ennakkokäsityksiä voi ollakaan. Kierteitä on enemmän kuin 5. Koko sisällä oleva kartio on kiinni kierrettynä. Se vain ei näy, koska se on ahtaassa paikassa.
Ei, minulla ei ole ollut ongelmia, että mutterit löystyisivät. Sen sijaan hylsyn saaminen riittävän pitkälle on vaikeaa, koska tila on niin ahdas.
Kokeile auttaa ennemmin kuin tuomita.
Sinulla on varmaan työntömitta käytettävissäsi?
ota pyöränmutteri, mittaa pituus siitä, missä pyöränmutteri on auki ja mihin asti mutterin kosketuspinta vanteessa on, mittaa porassa, merkitse poraan pala teippiä. Säästä muutama mm, jotta varmasti väistät vanteen. mittaa kokonaisella mutterilla, se on helpointa.
Todistettu menetelmä... tee lovi poralla tms. ja irrota naputtelemalla talttaa tai meisseliä apuna käyttäen, riittävästi, jotta saat otteen ohuilla pihdeillä.
Onko sinulla uusi pienempi huggmejsel, se voi toimia ilman poraamista... Olisin varmaan aloittanut sieltä...
Mutta ennen sitä olisin soittanut rengasyritykseen ja kysynyt, miksi he ovat myyneet minulle sellaista paskaa, ja miten he aikovat ratkaista ongelman...
Anteeksi sanavalinta.
Mutta se ei ole pyöränpultti, vaan mutterit tappien kanssa, jotka ovat napaissa.
miksi sen pitäisi porata rikki?
riittää vaihtaa mutteri ja puhdistaa tappi.
Ajattelet työkalua ja se on eri asia.
asioita kutsutaan ja niiden nimet pysyvät samoina korjaamoissa.
napauta kierretanko ulos, jos tämä sana sopii paremmin, vaikka sitä kutsutaan tapiksi varaosakielellä.
Ja vaihda pidempään malliin.
kierreviilalla voit helposti selvittää, minkä tyyppinen kierre ja nousu tarvitset.
Veikkaisin M14x1.25, se on hyvin yleinen pyöränpulteille ja muttereille.
Pultti on määritelmän mukaan jotain ilman kierteitä, vaikka arkikielessä sitä usein käytetään puhuttaessa isommasta ruuvityypistä (osittain siksi, että se on englanniksi "bolt")
Kiertapuola on työkalu, jota käytetään kierteitykseen.
Ja sitä ei kutsuta "kiertapuolaksi" varaosakielellä, vaan "tappiruuviksi", virheellisesti nimetty "tappipultiksi" monilla autovaraosasivuilla.
Pultti on määritelmän mukaan jotain ilman kierteitä, vaikka puhekielessä sitä usein käytetään kuvaamaan karkeampaa ruuvityyppiä (osittain koska se on "bolt" englanniksi).
Kiertotapilla tarkoitetaan työkalua, jota käytetään kierteiden tekemiseen.
Ja se ei ole "kiertotappi" varaosakielessä, sitä kutsutaan "kierreniitiksi", virheellisesti nimetty "tappipultti" monilla auton varaosien sivustoilla.
Se on aina kutsuttu kiertotapiksi, kun olen tehnyt tilauksia.
Mutta tappipultti on oikea nimi teollisuudessa, jossa en työskentele.
Tappipultilla tai ruuvilla, kuten sinä kutsut sitä, ei ole kantaa..niissä on kierretty vastakkaiseen suuntaan, jotta ne voidaan kiertää paikalleen ja kiristää vääntömomentilla ilman että ne löystyvät, kun mutteria pyöritetään irti.
Nämä eivät ole kierteitettyjä napaosissa vaan niissä on uritus pultin rungon kohdalla, ja nämä pitäisi sopia napojen uriin.
poraaminen napaan tai pyöränpulttiin täytyy kokea elämässään, ennen kuin antaa mielipiteensä, koska nämä ovat erittäin kovia.
Sama tapahtui minulle viime syksynä. ABS-wheels lähetti heikot mutterit. Minullakin on Model3.
Menin rengastyöpajaan ja heillä oli ohut kapea hylsy, jonka sisäpuolella oli terät. Se pystyttiin naputtamaan hieman väkivallalla, jotta se tarttui.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.