@hapazard Pultit ovat hiukan vaikeita saada irti... Parempi ruuveilla sitten.. 😉
 
  • Rakastan
Nyfniken
  • Laddar…
S Slarvpellen sanoi:
Tyylikkäät mutta mielestäni liian ohutta materiaalia sen voiman suhteen, jota tällaiset pyöränmutterit yleensä joutuvat kestämään ajan mittaan.
Näyttää siltä, että on ehkä käytetty liian matalaa hylsyä?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.