41 242 lukukertaa ·
130 vastausta
41k lukukertaa
130 vastausta
Onko tämä todella ammattimaisesti tehty kokeneen kirvesmiehen toimesta?
Yli 20 vuoden kokemus paikan päällä rakennettujen talojen valmistuksesta, joten tiedän, kuinka kotelot istuvat, olen asentanut niitä itse, kun sähköasentajat ovat tarvinneet apua.elmont sanoi:
Käytämme puuremontteja, ei mitään muuta, ja niissä ne istuvat tiukasti.
Näyttää siltä, että sinun pitäisi tulla oikeiden ammattilaisten luokse, jotka osaavat asentaa kotelot niin, että ne istuvat.
Tuo näyttää oudolta. Mieheni osti hole in one kun me kipsasimme autotallia ja piharakennusta ja siitä tuli lähes täydellinen melkein joka kerta, täytyy vain valita oikea koko ja sitten varmistaa, että kipsilevy on oikeassa paikassa
Onko se oikea sähkömies? Se viehän paljon lisäaikaa jos heidän täytyy tasoittaa ja hioa? Kuka maksaa siitä?
Talon omistaja
· Åsbro
· 3 151 viestiä
Talon omistaja
· Åsbro
· 3 151 viestiä
Jäsen
· Sverige
· 5 689 viestiä
Että ei käytetä dosfräs-työkalua, kuten "hole-in-one", on vain epäpätevä tyhmyys. Nykyään edes amatöörit eivät ota riskejä, joten miksi hyväksyä tämä niin kutsutuilta "ammattilaisilta".
Jäsen
· Sverige
· 5 689 viestiä
Valitettavasti. Huomasin vasta nyt, että tämä oli vanha keskustelu. Pysyn tietenkin siinä, että käytetään järkeviä työkaluja ja tarvittavaa osaamista työn tekemiseen, jos ei tähän pysty, tulisi pidättäytyä.
Talon omistaja
· Åsbro
· 3 151 viestiä
Tietysti ammattilaiset käyttävät jotain mallia, halusin vain nähdä kuinka moni reagoisi julkaisuuni.
Olen samaa mieltä 100%. Hole in One on muuten fantastinen juttu. Riippumatta siitä, kuinka epäonnistunut on muuten, onnistuvat kaikki tekemään hyviä ja tarkkoja reikiä sellaisella.H Harald Blåtumme sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi