24 816 lukukertaa ·
72 vastausta
25k lukukertaa
72 vastausta
Mistä olette ostaneet rakennusmateriaalinne?
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Tein yksinkertaisen vertailun tämän päivän ostoksiin kanala-aitaukseen.A andhak1 sanoi:
Painettu 45x45:
- Byggmax 9,95 kr/m
- Beijer Bygg 12,76 kr/m
- GS bygg 10,95 kr/m
Painettu 45x70:
- Byggmax 16,95 kr/m
- Beijer Bygg 19,13 kr/m
- GS bygg 16,25 kr/m
Joten erot eivät ole valtavia, mutta Beijer on kuitenkin huonoimmassa asemassa. Ja huom, minulla ei ole alennuksia kenelläkään.
Astuin lähimpään XL-Bygghun ja esittelin myyjille remonttisuunnitelmat ”yläkerrokseen”. Rakennustili samalla alennuksella kuin ammattilaisilla järjestyi hetkessä. Lopulta lähes sama hinta kuin halpaketjuilla, mutta paljon enemmän ammattitaitoa seinissä.
Osa ostoksista tehdään kuitenkin Bauhausissa ja K-raudassa, enimmäkseen silloin kun sattuu olemaan ohikulkumatkalla.
Toinen suosikki on ByggGrossen Uppsalassa.
Osa ostoksista tehdään kuitenkin Bauhausissa ja K-raudassa, enimmäkseen silloin kun sattuu olemaan ohikulkumatkalla.
Toinen suosikki on ByggGrossen Uppsalassa.
Totta kai Beijer on korkeampi, mutta se johtuu siitä, että laatuerot ovat suuret verrattuna Byggmaxiin. GS:stä minulla ei ole kokemusta. Maksan mielelläni laadusta, ja kuten sanottu, Beijer antaa usein hyvän alennuksen.KnockOnWood sanoi:
Tein yksinkertaisen vertailun tämän päivän kanatarhan ostoksia varten.
Painekyllästetty 45x45:
- Byggmax 9,95 kr/m
- Beijer Bygg 12,76 kr/m
- GS bygg 10,95 kr/m
Painekyllästetty 45x70:
- Byggmax 16,95 kr/m
- Beijer Bygg 19,13 kr/m
- GS bygg 16,25 kr/m
Ei siis suuria eroja, mutta Beijer on huonoin. Ja huom, minulla ei ole alennuksia keneltäkään.
mutta virke on tullut paljon kalliimmaksi viimeisen 1-2 vuoden aikana.
kun rakensin autotallin, maksoi 2"6 22:- nyt se maksaa 28:-
luultavasti aion rakentaa sahan. =)
kun rakensin autotallin, maksoi 2"6 22:- nyt se maksaa 28:-
luultavasti aion rakentaa sahan. =)
Hornbach Botkyrkassa on valitettavasti rappeutunut. Sekava ja huono palvelu. Tietämätön henkilökunta. Joten jatkossa valintani on Bauhaus ja Byggmax. He eivät ole osaamiseltaan parempia, mutta yrittävät ainakin tarjota palvelua.
viimeksi eilen vertailin eristystä kahden eri rakennusmax-myymälän välillä, 32:- toisessa ja 25:- toisessa... se on siis 28 % kalliimpaa yhdessä... aika paljon...
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Erityisesti puutavara on todella huonoa. Olen täysin kyllästynyt siihen. Muuten se on minun ensisijainen kauppani, kun haluan ostaa jotain nopeasti. Mutta en enää osta puutavaraa sieltä (ainoastaan standardilevyjä, mdf ja osb). Puutavaran ostan Woody Huddingesta tai XL rakennus Nackasta.F Frågan sanoi:
K
Kallebo
Omatoimirakentaja
· Skåne
· 3 050 viestiä
Kallebo
Omatoimirakentaja
- Skåne
- 3 050 viestiä
Olen rakentanut sahatavaraa itse ja meillä täällä on XL-bygg, Beijers, byggmax ja jem fix.
En koe, että laadussa (tai hinnassa ainakaan rakennusmaxin ja xl:n välillä) on suuria eroja noissa kolmessa ensimmäisessä. Kaikissa saa poimia yhtä paljon kasoista. Jem fix on täällä vitsi, kun taas Byggmax on todella hyvä, mutta yleensä aina kalliimpi kuin ennen kuin valitsen paikkakunnan. Ostaako liike itse sahatavaraa?
Joka tapauksessa olen todella iloinen byggmaxista. Ainoa kauppa, josta pidän enemmän, on hornbach, mutta se sijaitsee kolmen peninkulman päässä.
En koe, että laadussa (tai hinnassa ainakaan rakennusmaxin ja xl:n välillä) on suuria eroja noissa kolmessa ensimmäisessä. Kaikissa saa poimia yhtä paljon kasoista. Jem fix on täällä vitsi, kun taas Byggmax on todella hyvä, mutta yleensä aina kalliimpi kuin ennen kuin valitsen paikkakunnan. Ostaako liike itse sahatavaraa?
Joka tapauksessa olen todella iloinen byggmaxista. Ainoa kauppa, josta pidän enemmän, on hornbach, mutta se sijaitsee kolmen peninkulman päässä.
Kuulostaa siltä, että olemme lähellä toisiamme? Mutta jos onkin niin unohdit BauhausK Kallebo sanoi:Olen rakentanut puutavaroista itse ja täällä meillä on XL-bygg, Beijers, byggmax och jem fix.
Mielestäni laatu (tai hinta ainakaan rakennusmaksin ja xl:n välillä) ei eroa erityisesti kolmen ensimmäisen välillä. Kaikista joutuu valikoimaan yhtä paljon kasoista. Jem fix täällä on vitsi, kun taas Byggmax on todella hyvä, mutta lähes aina kalliimpi kuin ennen kuin valitsin paikkakunnan. Ostaako liike itse puutavaraa?
Kuitenkin olen todella iloinen rakennusmaksista. Ainoa liike, josta pidän enemmän, on hornbach, mutta se sijaitsee kolmenkymmenen kilometrin päässä.
Joka tapauksessa, kun rakennan jotain josta välitän, valitsen XL-bygg, jos en välitä, tulee Byggmax, enkä ole koskaan pettynyt!
K
Kallebo
Omatoimirakentaja
· Skåne
· 3 050 viestiä
Kallebo
Omatoimirakentaja
- Skåne
- 3 050 viestiä
Hmm. Hyvin mahdollista, mutta bauhaus on kunnanrajan toisella puolella, joten en laske sitä. Valitettavasti minulla on enimmäkseen negatiivisia kokemuksia bauhausista, mielestäni hornbach on parempi, vaikka se onkin vielä parin kilometrin päässä.Lexington sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi