Mistä ostatte mieluiten rakennusmateriaaleja kuten puulevyjä ja lankkuja tai eristeitä? Se on vaihdellut hieman vuosien varrella, osa on kadonnut, tänä päivänä käymme pääasiassa kahdessa lähellä sijaitsevassa paikassa yksinkertaisuuden vuoksi.
En pidä Byggmaxista ja tuen mielelläni paikallista kauppiasta, joka on myös Woody bygghandel. He olivat vain vähän kalliimpia, kun vaihdoin kesämökin katon, ja sain Plannja "kattolevyt" sijaan mitä Byggmaxilla nyt on levyinä.
On kaksi Byggmaxia valittavana, toinen on helvetti kun taas toinen on todella hyvä. Lähistöllä on myös Jem & Fix, kamala epäjärjestys mutta halpaa. Lähellä on pieni saha, josta on edullista ostaa paljon ja siellä saa profiileja, joita muuten on mahdotonta löytää. Lähettyvillä on XL-Bygg, Bolist, Beijer jne. joita käytetään, kun haluan jotain erityistä tai olen kulkemassa ohi. Mutta ehdottomasti eniten ostetaan hyvästä Byggmaxista.
Olen aina tehnyt ostokseni Woodyssa.
Valitsin heidät vuosia sitten, vaikka he ovat hieman kalliimpia kuin Byggmax ja Jem o Fix.
Alennuksen ansiosta, jonka sain, ero ei ollut niin suuri kuin luulin.
Mutta koska en ole puuseppä, arvostan kaikkea apua, jota saan tarvittaessa. He ovat asiantuntevia, käyttävät aikaa ja auttavat.
Byggmaxilla käsitykseni on, että he tuskin tietävät ero naulan ja ruuvin välillä.
Mutta nyt valitettavasti en enää tiedä, mistä minun pitäisi tehdä ostoksia.
Viime kerralla kun olin siellä, he olivat vaihtaneet nimensä Deromeksi.
Tilini oli poistettu enkä saanut ostaa sieltä, koska olen yksityishenkilö, joten jouduin lähtemään tyhjin käsin.
Minut yksinkertaisesti "heitettiin ulos".
Se riippuu siitä, mihin se on tarkoitettu! Useimmiten byggmax kehyksiin ja raakaponttiin. Lattialistat ja sellaiset, jotka näkyvät, hornbach. Onko jem & fix halvempi kuin byggmax?