Luulen, että yleensä käytän Zircon.

Snaptoggle hintaan 27 kr/kpl saavat pitää, maksaa alle puolet UK:sta. Ja alle 4 kr US:ssa. Pitänee pyytää kaveri LA lähettämään laatikko, jossa 100 kpl + 1/4" ruuvi, pitäisi tulla noin 600 kr yhteensä.

Niiden täytyy olla todella fantastisia ruuveja, jos niitä tilataan jopa USA:sta.

Tuntuu siltä, että nämä alle 5:- kappaleelta toimivat yhtä hyvin useimmissa tilanteissa, vaikka ne vaativatkin "through-hole" asennusta, toisin kuin snap-toggle.

http://www.haraldnyborg.se/merinfo.asp?varenr=4342&n=10

Mutta, aion jatkaa molly-expanderien käyttöäni, vaikka olen asentanut satoja, en ole koskaan sattunut olemaan liian lähellä kiskoja tai kohdannut muita ketjussa mainittuja ongelmia. Ainoa "ongelma", johon olen törmännyt 2-3 kertaa 15 vuoden aikana, on ollut epävarmuus siitä, onko seinällä yksittäinen vai kaksoiskipsi, ja siihen on mennyt vain muutama sekunti selvittääkseni.

Bricco sanoi:
Sääntöjä etsivät laitteet, jotka toimivat hyvin, ovat esim?
Olen kokeillut sekä halpoja malleja 99 kruunua Jula että kalliimpia malleja lähes tuhanteen saakka, ne osoittavat täsmälleen samalla tavalla kotonani...

Kuinka paljon kipsilevyseinä kestää sitten? Kun on reikä keskellä rankoja?

• Tykkään
1
  • Laddar…
raveper sanoi:
Kuinka paljon kipsiseinä itse kestää? Kun reikä on keskellä runkotolppia?
Huomattavasti vähemmän kuin pluggen :)

On hankalaa sanoa tarkkaa painoa, kun on kyse seinästä, koska voimat voivat erota niin paljon riippuen siitä, miltä kuormat näyttävät. Se on paljon helpompaa, kun kyseessä on kuorma, jossa voima menee suoraan alaspäin rinnakkain levyyn ja pluggen kanssa.

raveper sanoi:
Niiden täytyy olla aivan uskomattomia ruuveja, jos niitä tilataan jopa Yhdysvalloista.
Nja, en tiedä siitä, mutta jos ne kuitenkin tarvitaan, niin miksei säästäisi 2000 pix :D

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.