63 381 lukukertaa ·
88 vastausta
63k lukukertaa
88 vastausta
Joku, joka on rakentanut talon EPS-rakennuselementeillä?
Teen parhaillaan cellplast direkthus -projektia. En egentligen har något att klaga på. Fick upp stommen ITSE viikonlopussa. Sitten piti kyllä sahata ikkunat ym. En ostanut heidän plastreglar utan käytin tavallisia 45x45 teräsreglarla jotka olivat huomattavasti halvempia. Ota mielellään yhteyttä jos sinulla on kysymyksiä...
Kuulostaa mahtavalta, aiotko rakentaa yksikerroksisen talon? Koko?
On hyvä, että on joku, jonka kanssa voi keskustella kysymyksistä, kun on samassa tilanteessa kuin itse. Teräsprofiilit, kuulostaa kalliimmalta kuin muovi
Pohdimme puuprofiileja 45x45 sen sijaan, mutta luulen, että tarjouksessa meillä on mukana muoviprofiilit, joten on yhtä hyvä käyttää niitä, ja puuprofiilien on oltava todella suoria ja hienoja, jos niitä aikoo käyttää.
On hyvä, että on joku, jonka kanssa voi keskustella kysymyksistä, kun on samassa tilanteessa kuin itse. Teräsprofiilit, kuulostaa kalliimmalta kuin muovi
1,5 kerros, 140 m² laatta. Tietääkseni Bauhausissa teräs maksoi noin 20kr, Cellplastissa muovi taisi maksaa 55kr plus moms. 45x45 puulista toimii varmaan hyvin, vaikka se olisi hieman kiero, koska rei'issä, joihin ne asennetaan, on melko paljon tilaa.
Puutukki kiinnitetään kuitenkin sekä sisä- että ulkopuolelle. Ei sillä voi olla väliä, vaikka yksi olisi keskelläkin.... Teräsrankojen haittapuoli on, että ruuveja ei voi kiristää yhtä tiukasti, siinä puu on etu. Miten muovirangat ovat, en tiedä.
Mikä hinta per m² olette saaneet selliosastoille?
Joo, meillä on vahvistus jokaiselle palikalle paitsi ovien kohdalla. Meidän piti myöhemmin leikata joitakin.empame sanoi:
Mutta cellplast direktin mukaan sitä ei pitäisi tarvita, mutta se tuntuu näin turvallisemmalta.
http://db.tt/wIJwZIZ7