B larry78 sagde:
Trappen er nu næsten klar, mangler kun det øverste trin.
Fint. Undrer hvilken slags træ har I brugt til trinene? Hvis det ikke var færdigt, hvordan har I fikset kanterne? takker!
 
Vi kløvede ned 2" bøg og limede dem sammen i henhold til snedkerens anbefaling. Har ikke gjort noget ved kanterne. Valget af materiale var det, der var tilgængeligt for øjeblikket.
 
  • Synes
Ahm.s
  • Laddar…
B larry78 sagde:
Vi kløvede ned 2" bøg og limede dem sammen ifølge snedkerens anbefaling. Har ikke gjort noget ved kanterne. Valget af materiale var det, der var tilgængeligt i øjeblikket.
Blev ned 2 bøg ? Forstår ikke rigtig. Venligst forklar lidt o vores køber man sådan? Ganske ny i dette område så stiller newbie spørgsmål.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.