Jeg vil ikke sige for meget, når jeg ikke ved, hvordan tomten og omgivelserne ser ud, men der er altid en konflikt mellem et godt havemiljø og en god terrasse ovenpå. Jeg synes også, at 36 kvm er unødvendigt stort for en terrasse.
Jeg vil ikke sige for meget, når jeg ikke ved, hvordan tomten og omgivelserne ser ud, men der er altid en konflikt mellem et godt havemiljø og en god terrasse ovenpå. Desuden synes jeg, at 36 kvm er unødvendigt stort til en terrasse.
Rækværket er dog trukket tilbage ~2m fra hver side, så det er dækket af gavlen. Så selve terrassens areal er lige under 25 kvm, og endnu mindre, når forskellige spildarealer fratrækkes...
Hvis du udstyrer udbygningen med et valmet lavtliggende pulpettak, som du bandbeklæder med plade, kan du bygge en balkon oven på pladen. Du kan have en lille indvendig trappe for at nå balkonen. Du undgår mange af problemerne, det bliver billigere, og udsigten bliver mindst lige så god. Bare en idé...
Skal se om jeg får tid til at lave en skitse senere i dag. Jeg forestiller mig et traditionelt verandatag. Eftersom planen ikke er kvadratisk, må der muligvis blive lidt forskellige taghældninger.