55,462 læst ·
133 svar
55k læst
133 svar
Skråskrue
Samtidig var spørgsmålet jo formuleret på en måde, så mange syntes, det var den forkerte vej at gå.Studion sagde:
Så alle "tips" har været i al velmening, synes jeg.
At du så blev irriteret, øgede bare underholdningsværdien af tråden ifølge mig, men jeg har lidt dårlig humor med....
Skruelængden giver sig jo lidt selv, fx bare at måle med en tommestok på den tænkte skruevej.
Held og lykke med væggen i alle fald
Nu med flere forskellige løsninger.
Alt er indlysende, når man kan det. Jeg ville blive MEGET overrasket, hvis jeg er den eneste, der spekulerer på, hvor lange (og mange) skruer man skal have i en given situation. Mange ting inden for lydteknik og musik, som er åbenbare for mig, har du ingen anelse om, det kan jeg garantere.Blindnit sagde:
Jeg har selv skrevet det meste med humoristisk undertone, så jeg har lige så dårlig humor jeg med.
Studion sagde:Alt er indlysende, når man kan det. Jeg ville blive MEGET overrasket, hvis jeg er den eneste, der undrer sig over, hvor lange (og mange) skruer man skal bruge i en given situation. Mange ting inden for lydteknik og musik, som er indlysende for mig, har du ingen anelse om, det kan jeg garantere.
Jeg har selv skrevet det meste med en humoristisk undertone, så jeg har lige så dårlig humor jeg med.
Men tænk på det, jeg nævnte om ikke at skrue reglarne fast mod gulv, væg og loft.
Jeg TROR, at det kan forringe lydisoleringen ret meget.
hvis du får lyst til at købe endnu en skruetrækker. køb et sæt med slagskruetrækker og almindelig maskine. tror du vil kunne lide slagskruetrækkeren. hvis du tegner op på syllen, hvor eventuelle åbninger skal være, så tror jeg, det vil gå godt. eventuelt problem i hjørnerne. din tegning sidste gang var god, så du har den rigtige tanke. skal hyre dig næste gang, vi skal bygge en høretestlokale.Studion sagde:Alt er indlysende, når man kan det. Jeg ville blive MEGET overrasket, hvis jeg er alene om at undre mig over, hvor lange (og mange) skruer man skal bruge i en given situation. Mange ting inden for lydteknik og musik, som er indlysende for mig, har du ingen anelse om, det kan jeg garantere.
Jeg har selv skrevet det meste med humoristisk undertone, så jeg har lige så dårlig humor jeg med.
Jeg vil bare benytte lejligheden til at nævne, at vi, som er Forumgudar eller Gudfaddrar eller højere, ikke tror, at vi kan alt, fordi vi er det, men det er i stedet omvendt, så vi er Gudar, fordi vi tror, at vi kan altTotem sagde:
Ikke sjovt overhovedet, jeg har ikke noget imod at have det sjovt, men et enkelt konkret spørgsmål, som TS havde, burde have været besvaret først. Så kan det løbe af sporet bagefter..Blindnit sagde:
Havde spørgsmålet været stillet på denne måde; "Jeg skal bygge en væg, og jeg har valgt at skrue reglarne som fastgørelsesmetode. Hvilken skrue skal jeg bruge? Er der andre passende metoder, og hvad er fordele og ulemperne?" Så ville det have været anderledes. Men nu havde TS sagen klar for sig og stillede derfor et enkelt spørgsmål. Svarene blev noget helt andet....
For at besvare spørgsmålet så har jeg selv lært mig en masse som jeg ikke før vidste at det kunne være godt at vide gennem netop dette forumthomasx sagde:
Meget inden for el og også andet, specielt materialevalg og løsninger man ikke engang vidste fandtes.