Totem sagde:
Om folk havde en evne til at svare på spørgsmålet, der stilles, så havde vi ikke haft så meget skænderi i denne tråd.
Hvor sjovt ville det have været så?
 
Kurtivan sagde:
OM indlæg #48 var kommet tidligere, havde vi ikke haft så meget brok i denne tråd.
Nej, så havde folk nok givet mig deres mening om, hvordan man kan bære børn i seletøj, hvordan man holder en hammer, at det også er besværligt at skrue etc.
 
  • Synes
Sister ray og 1 anden
  • Laddar…
Måske det, men af ren velvilje i så fald og intet at hidse sig op over.
 
  • Synes
arkTecko
  • Laddar…
Studion sagde:
Nej, så havde folk nok givet mig deres mening om, hvordan man kan bære børn i sele, hvordan man holder en hammer, at det også er besværligt at skrue osv.
Samtidig var spørgsmålet jo formuleret på en måde, så mange syntes, det var den forkerte vej at gå.
Så alle "tips" har været i al velmening, synes jeg.
At du så blev irriteret, øgede bare underholdningsværdien af tråden ifølge mig, men jeg har lidt dårlig humor med....
Skruelængden giver sig jo lidt selv, fx bare at måle med en tommestok på den tænkte skruevej.

Held og lykke med væggen i alle fald :)
Nu med flere forskellige løsninger.
 
Kurtivan sagde:
Måske det, men af ren velvilje i så fald og intet at hidse sig op over.
Stop med at ordbajse nu. Jeg har ikke hidset mig op.
 
Næh, men det lød som du ville ;). Gå å skruv nu...
 
Blindnit sagde:
Længden på skruen giver sig jo lidt selv fx, bare at flukte med en tommestok på tænkt skrue.
Alt er indlysende, når man kan det. Jeg ville blive MEGET overrasket, hvis jeg er den eneste, der spekulerer på, hvor lange (og mange) skruer man skal have i en given situation. Mange ting inden for lydteknik og musik, som er åbenbare for mig, har du ingen anelse om, det kan jeg garantere.

Jeg har selv skrevet det meste med humoristisk undertone, så jeg har lige så dårlig humor jeg med.
 
Studion sagde:
Alt er indlysende, når man kan det. Jeg ville blive MEGET overrasket, hvis jeg er den eneste, der undrer sig over, hvor lange (og mange) skruer man skal bruge i en given situation. Mange ting inden for lydteknik og musik, som er indlysende for mig, har du ingen anelse om, det kan jeg garantere.

Jeg har selv skrevet det meste med en humoristisk undertone, så jeg har lige så dårlig humor jeg med.
:)
Men tænk på det, jeg nævnte om ikke at skrue reglarne fast mod gulv, væg og loft.
Jeg TROR, at det kan forringe lydisoleringen ret meget.
 
S
Blindnit sagde:
Fik et billede af, at det var en væg inde i et rum.
Men det viste sig at være forkert.
studiet skulle bygges i et større lokale
 
S
Studion sagde:
Alt er indlysende, når man kan det. Jeg ville blive MEGET overrasket, hvis jeg er alene om at undre mig over, hvor lange (og mange) skruer man skal bruge i en given situation. Mange ting inden for lydteknik og musik, som er indlysende for mig, har du ingen anelse om, det kan jeg garantere.

Jeg har selv skrevet det meste med humoristisk undertone, så jeg har lige så dårlig humor jeg med.
hvis du får lyst til at købe endnu en skruetrækker. køb et sæt med slagskruetrækker og almindelig maskine. tror du vil kunne lide slagskruetrækkeren. hvis du tegner op på syllen, hvor eventuelle åbninger skal være, så tror jeg, det vil gå godt. eventuelt problem i hjørnerne. din tegning sidste gang var god, så du har den rigtige tanke. skal hyre dig næste gang, vi skal bygge en høretestlokale.
 
Totem sagde:
Så at nogle endda tror, at de ved bedst på grund af en titel som "forumgud", er endnu værre. Bare fordi man har været aktiv på et forum længe, er det ikke synonymt med, at man ved bedst.
Jeg vil bare benytte lejligheden til at nævne, at vi, som er Forumgudar eller Gudfaddrar eller højere, ikke tror, at vi kan alt, fordi vi er det, men det er i stedet omvendt, så vi er Gudar, fordi vi tror, at vi kan alt ;)
 
Blindnit sagde:
Hvor sjovt ville det have været så?
Ikke sjovt overhovedet, jeg har ikke noget imod at have det sjovt, men et enkelt konkret spørgsmål, som TS havde, burde have været besvaret først. Så kan det løbe af sporet bagefter.. :)

Havde spørgsmålet været stillet på denne måde; "Jeg skal bygge en væg, og jeg har valgt at skrue reglarne som fastgørelsesmetode. Hvilken skrue skal jeg bruge? Er der andre passende metoder, og hvad er fordele og ulemperne?" Så ville det have været anderledes. Men nu havde TS sagen klar for sig og stillede derfor et enkelt spørgsmål. Svarene blev noget helt andet....
 
Blindnit sagde:
Jo højere "titel" man har desto mere tid tilegner man foran computeren og mindre tid lægges på praktisk arbejde ;)
Nej præcis, for hvem har ligesom nogensinde lært sig noget gennem at læse!? ;)
 
Kurtivan sagde:
OM indlæg #48 var kommet tidligere, havde vi ikke haft så meget ballade i denne tråd.
TS skal ikke engang behøve at skrive indlæg #48. Det er muligt at besvare hans spørgsmål om, hvordan man skal skråskrue i alle tilfælde.
 
  • Synes
kontorsråttan og 1 anden
  • Laddar…
thomasx sagde:
Nej præcis, for hvem har ligesom nogensinde lært sig noget gennem at læse!? ;)
For at besvare spørgsmålet så har jeg selv lært mig en masse som jeg ikke før vidste at det kunne være godt at vide gennem netop dette forum :)
Meget inden for el og også andet, specielt materialevalg og løsninger man ikke engang vidste fandtes.
 
  • Synes
Ramnemark
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.