S
KnockOnWood sagde:
Jag vægrar at give op, præcis som du! I bedre kredse kaldes det perseveration alternativt ixofreni.

Ikke før jeg står foran Pärleporten i alle tilfælde :)
preserveration er vel når man ikke kan stoppe med at gentage ting?

S
SBH sagde:
preserveration er vel når man ikke kan stoppe med at gentage ting?
nej havde forkert
tænkte på perseveratio

SBH sagde:
då får du läsa det har ts skrivit redan varför det ska skruvas så
Ja, se det gør det. Jeg må undskylde, jeg missede det (TS vil kunne flytte væggene til jer andre som er nyfnikna.

• Synes
1
  • Laddar…
Jeg værdsætter opbakningen omkring det oplevede åbenlyse spørgsmål. Vidunderligt at den opløftede stemning endelig åbenbarede sig!
Over og ud!

• Synes
KnockOnWood
  • Laddar…
S
Studion sagde:
Jeg værdsætter opbakningen omkring det oplevede åbenlyse spørgsmål. Vidunderligt at den opløftende stemning endelig viste sig!
Over and ud!
snart er vi på ti sider, men meget er udfyldning og intet om din skråskruvning :-)

Nyfniken sagde:
Ja, se det gør det. Jeg må undskylde, jeg missede det (TS vil kunne flytte væggene til jer andre som er nyfnikne.
).

Jeg ville bare supplere tråden og afslutte din parentes. Nu kan vi måske stoppe?

Du kan jo lime dem..

laufera sagde:
Du kan jo lime dem..
Det er godt. Giv ikke op. Giv TS flere råd, som han vredt kan afvise.

(Men studiet er vel færdigt for længst. Det ville have været sjovt at få at vide, hvordan det gik.)

Det bedste er vel at først svare på spørgsmålet og derefter give en "har du tænkt på at" i samme indlæg.
Bliver ikke alle tilfredse så må man se det som et internetfænomen og bare stoppe med at overvåge tråden...

andersmc sagde:
...

(Men studiet er vel færdigt for længe siden. Det ville have været sjovt at få at vide, hvordan det gik.)
Ja, nu vil vi se nogle billeder af det færdige studie!

Det hele føles så uafsluttet ellers :confused:

Jeg vil vide, hvor mange gange væggene er blevet flyttet, siden de blev bygget.

• Synes
Alko og 1 anden
  • Laddar…
Ja det er godt, fortsæt med at håne TS så lægger han sikkert op mange fine billeder...

thomasx sagde:
Do not correct a fool, or he will hate you. Correct a wise man, and he will appreciate you.
.. og hvilken af dem sigtede du på nu?

elpaco sagde:
.. og hvilken af dem sigtede du på nu?
Jeg ved at flere af dem jeg sigtede på appreciates me, resten er som vand for mig ;)

• Synes
elpaco
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.