Hej!
Jeg skal skråskruve et par vægge sammen med 45x95-reglar.
Hvor mange skruer skal jeg bruge per regel og hvor lange?
Er skråskruningen nok, eller skal jeg supplere med f.eks. skruer gennem hammarband eller syll ind i reglarne? Væggene bygges på gulvet og rejses færdige, så på med tre lag gips..
Jeg skal skråskruve et par vægge sammen med 45x95-reglar.
Hvor mange skruer skal jeg bruge per regel og hvor lange?
Er skråskruningen nok, eller skal jeg supplere med f.eks. skruer gennem hammarband eller syll ind i reglarne? Væggene bygges på gulvet og rejses færdige, så på med tre lag gips..
søm lr skrue ret gennem hammerbånd og syll ind i endetræet, søm ca:100mm hvis jeg havde skruet, så ville jeg have brugt lige så lange skruer. hvis væggen sømmes liggende, så behøves det normalt ikke skråes. skiverne binder sammen reglarne!
OM jeg vil skrueskrå 45x95-regler, hvor mange skruer skal jeg så bruge per regel, og hvor lange bør de være? Antag at skruemontage er den eneste mulige mulighed, og mit liv afhænger af, at jeg får svaret. Der findes ingen andre muligheder, og alle søm er desuden slut. Tak på forhånd.
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 indlæg
Så lange skruer som muligt uden at de stikker ud på den anden side. Dvs 5-6x90-100.Studion sagde:
I øvrigt er jeg enig med bla SBH.
To skruer/krydsning.
Jeg har intet svar til dig, kun en kommentar om trådens udvikling. Så pokkers almindeligt her, at man stiller et konkret spørgsmål og selv bliver stillet spørgsmål ved i en slags gammelklogs men-jeg-ved-faktisk-mere-end-dig-attitude. DET er pokkers latterligt. Hvor svært kan det være at svare på et spørgsmål, hvis man kender svaret???
Jeg er vel ikke helt uskyldig selv i fortiden, men har lært mere og mere ved at have oplevet disse reaktioner selv, men nu om dage starter jeg næsten ikke tråde overhovedet. Netop på grund af dette.

Jeg er vel ikke helt uskyldig selv i fortiden, men har lært mere og mere ved at have oplevet disse reaktioner selv, men nu om dage starter jeg næsten ikke tråde overhovedet. Netop på grund af dette.