Studion sagde:
Nah, jeg føler mig tilfreds nu. Tak alligevel.
Jep, altså jeg tænkte i den generelle diskussion om indlæg vedrørende hvorfor det blev som det blev, med ivrere som ikke rigtig svarede på dit spørgsmål. Hvilket i øvrigt er ret interessant. Tråden har udviklet sig fra det oprindelige problem. Men nu er det jo allerede kommet frem, hvilke forudsætninger der gjaldt. :)

T
7 sider til at diskutere "skråskruvning":wow: Fantastisk, håber I "kärringar" som har svaret i tråden nu er tilfredse:p

Det er helt klart et hot emne!

M
Nææ hvorfor skal du bygge? Lav lidt mad i stedet, det er meget bedre, eller spil badminton, eller golf, forstårduvel.

MaxPax sagde:
Nææ, hvorfor skal du bygge? Lav lidt mad i stedet, det er meget bedre, eller spil badminton, eller golf, fatterdugodt.
Svarende du i den forkerte tråd nu måske? Eller hvad var dette et svar på?

Modsvaret er i hvert fald lige så enkelt som indlysende. Det ene udelukker ikke det andet. :) Nu til dags sejler jeg forresten i stedet for at spille golf. Men jeg er lidt fristet til at genoptage golfen faktisk. Men vi får se, jeg tænkte, at børnene snart skal begynde at køre go-kart, så det bliver nok mest bare en masse mekanik i stedet for mellem byggeriet. Golfen må nok vente, til de har råd til at ansætte egne mekanikere :)

M
:D hehe en lille karikatur på folks svar i begyndelsen af tråden bare, for dem som ikke forstår det...

MaxPax sagde:
:D hehe en lille karikatur på folks svar i begyndelsen af tråden bare, for dem der ikke forstår det...
Jaha, I see :) Men nej, 100 indlæg senere er det måske lidt vel søgt uden nogle hints ;)

M
thomasx sagde:
Jaha, I see :) Men nej, 100 indlæg senere er det måske lidt vel søgt uden nogle hint ;)
Absolut. :cool:

S
Studion sagde:
Det er helt klart et hedt emne!
synd at man får silent treatment

SBH sagde:
synd att man får silent treatment
Ikke med vilje!
Hundrede indlæg, godt arbejde allesammen!

• Synes
1
  • Laddar…
Studion sagde:
Idéen med målregel er dog genial, og den vil jeg nok bruge, tak for det! Var nok en anden, der nævnte noget lignende før, så tak til den person også!
Så det var et godt tip? Men du havde jo ikke spurgt "hvordan får jeg den rette afstand mellem reglarne". De andre tips, du fik, blev du sur over. Men i dette tilfælde var det godt, at nogen gik uden for spørgsmålet.

• Synes
Ramnemark og 4 andre
  • Laddar…
andersmc sagde:
Så det var et godt tip? Men du havde jo ikke spurgt "hvordan får jeg den rigtige afstand mellem reglarne". De andre tips du fik blev du sur over. Men i netop dette tilfælde var det godt, at nogen gik uden for spørgsmålet.
Nej, du har misforstået helt. Jeg ville have svar på hvor lange og hvor mange skruer jeg havde brug for, samt om jeg skulle supplere med skruer gennem syll og hammarband, hvilket ingen ville svare på. I stedet ville man påpege, at der fandtes andre måder, hvilket jeg ikke var interesseret i, eftersom jeg allerede havde besluttet mig for at skråskruva.

At få tips er kanon, men jeg vil skråskruva skiten og er således ikke interesseret i andre fremgangsmåder, hvilket jeg har gjort klart fra starten. Det står tydeligt at læse i mit første indlæg. "Jeg vil skråskruva". Ikke "jeg overvejer at", "eventuelt skal jeg" eller "skal jeg skråskruva?".

Er alle med på banen nu?

• Synes
kontorsråttan
  • Laddar…
Hva?
Men skal du virkelig skråskrue reglarne?
Har du ikke tænkt på, at der findes så meget bedre og enklere løsninger?

;)

Komplet

Studion sagde:
Seriøst mand. Jeg stiller konkrete spørgsmål. Kan du svare, så gør det. Ellers kan du måske bare undgå tråden og lade en anden svare på mine spørgsmål? Tak på forhånd.
Nu er dette et forum for byggeinteresserede privatpersoner. En stor gruppe mennesker, der bidrager med deres viden baseret på arbejdsliv og erfaringer. Sammen kaster man idéer frem og tilbage for at komme frem til den bedste løsning på byggeproblemer.
Alle samlede tråde bliver dermed en enorm gratis (!) søgbar vidensbank for kommende byggere med løsninger på alle tænkelige og utænkelige problemer.
For at få gratis (!) hjælp med sine problemer forventes man derfor at svare på opfølgende spørgsmål om problemstillingen fra den samlede gruppe. For svaret på spørgsmålet skal ikke kun hjælpe dig, men også kommende byggere, der ikke forventes at vide, hvordan man bygger en indervæg på bedste måde.

Skal du brokke dig over servicen og være irriterende mod mennesker, der forsøger at hjælpe dig med at gøre arbejdet på bedste måde, så må du jo køre til en byggemarked og betale for dig, da det sandsynligvis kun er mennesker, der får betaling, som kan tåle din attitude.

• Synes
Ramnemark og 8 andre
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.