55,462 læst ·
133 svar
55k læst
133 svar
Skråskrue
Jep, altså jeg tænkte i den generelle diskussion om indlæg vedrørende hvorfor det blev som det blev, med ivrere som ikke rigtig svarede på dit spørgsmål. Hvilket i øvrigt er ret interessant. Tråden har udviklet sig fra det oprindelige problem. Men nu er det jo allerede kommet frem, hvilke forudsætninger der gjaldt.Studion sagde:
Svarende du i den forkerte tråd nu måske? Eller hvad var dette et svar på?MaxPax sagde:
Modsvaret er i hvert fald lige så enkelt som indlysende. Det ene udelukker ikke det andet.
Så det var et godt tip? Men du havde jo ikke spurgt "hvordan får jeg den rette afstand mellem reglarne". De andre tips, du fik, blev du sur over. Men i dette tilfælde var det godt, at nogen gik uden for spørgsmålet.Studion sagde:
Nej, du har misforstået helt. Jeg ville have svar på hvor lange og hvor mange skruer jeg havde brug for, samt om jeg skulle supplere med skruer gennem syll og hammarband, hvilket ingen ville svare på. I stedet ville man påpege, at der fandtes andre måder, hvilket jeg ikke var interesseret i, eftersom jeg allerede havde besluttet mig for at skråskruva.andersmc sagde:
At få tips er kanon, men jeg vil skråskruva skiten og er således ikke interesseret i andre fremgangsmåder, hvilket jeg har gjort klart fra starten. Det står tydeligt at læse i mit første indlæg. "Jeg vil skråskruva". Ikke "jeg overvejer at", "eventuelt skal jeg" eller "skal jeg skråskruva?".
Er alle med på banen nu?
Nu er dette et forum for byggeinteresserede privatpersoner. En stor gruppe mennesker, der bidrager med deres viden baseret på arbejdsliv og erfaringer. Sammen kaster man idéer frem og tilbage for at komme frem til den bedste løsning på byggeproblemer.Studion sagde:
Alle samlede tråde bliver dermed en enorm gratis (!) søgbar vidensbank for kommende byggere med løsninger på alle tænkelige og utænkelige problemer.
For at få gratis (!) hjælp med sine problemer forventes man derfor at svare på opfølgende spørgsmål om problemstillingen fra den samlede gruppe. For svaret på spørgsmålet skal ikke kun hjælpe dig, men også kommende byggere, der ikke forventes at vide, hvordan man bygger en indervæg på bedste måde.
Skal du brokke dig over servicen og være irriterende mod mennesker, der forsøger at hjælpe dig med at gøre arbejdet på bedste måde, så må du jo køre til en byggemarked og betale for dig, da det sandsynligvis kun er mennesker, der får betaling, som kan tåle din attitude.