Box of rain Box of rain sagde:
Hun vil eliminere risikoen for eventuelt at få en følelse af, at en mand måske på et muligt tidspunkt tænker på at kalde hende "lille skat".
Læs bedre. Jeg vil vide, hvordan pladen skal sidde. Og nej, jeg kan ikke lide herskerteknikker.

• Synes
Simsgrodan
  • Laddar…
T trojlee sagde:
Du fik svar allerede i indlæg #2 og derefter gentagne gange, så du ser ikke ud til at kunne tage ind og acceptere faktum.
Nej, hun fik ikke svar på, om overblekket skulle være over eller under vindpappen. Og med alle forskellige forslag forstår jeg, at hun vil have oplysninger til at kunne vise tømreren/eller retten. Synes du, trådskaberen er irriterende, har du ingen forpligtelse til at blive i tråden.

• Synes
Evalarsson36
  • Laddar…
E Evalarsson36 sagde:
Hvad synes du, jeg skal kalde ham så? Når det ikke er muligt at diskutere med et menneske, og alt er bare suk og støn. Man gør ikke arbejdet færdigt, og når man så påpeger, at dette skal vi ordne, får man som svar. Hvordan synes du, jeg skal løse det? Hele tiden og desuden går ind på kundens privatliv, så har jeg ikke noget andet forslag
Hvad er det for et arbejde, snedkeren ikke har gjort færdigt så? Du har jo ikke engang købt en tjeneste siger du. Du har fodret tråden med fejl og er generelt ubehagelig. Begynder faktisk at forstå, hvis håndværkere trækker sig tilbage...

• Synes
MONTREAL
  • Laddar…
T trojlee sagde:
Hvilket arbejde har tømreren ikke gjort færdigt da? Du har jo ikke engang købt en tjeneste siger du. Du har fodret tråden med fejl og er generelt ubehagelig. Begynder faktisk at forstå, hvis håndværkere trækker sig tilbage..
Orker ikke at trække hele historien. Specielt når de fleste heller ikke kan læse. Mit spørgsmål var, hvordan inddækningen skulle sidde helt enkelt. Jeg har ikke købt tjenesten til at skifte vinduer. Men jeg købte andet arbejde. Slip dette nu. Specielt når det er svært at forstå, hvad jeg skriver. Ikke underligt, at man bliver irriteret, når der skal gættes en masse hele tiden.

E Evalarsson36 sagde:
Orker ikke at trække hele historien. Særligt som de fleste heller ikke er læsekunnige. Mit spørgsmål var hvordan blækket skal sidde, helt enkelt. Jeg har ikke købt tjenesten at skifte vinduer. Men jeg købte andre jobs. Slip dette nu. Særligt som det er svært at forstå hvad jeg skriver. Ikke underligt at man bliver irriteret når der hele tiden skal gættes en masse
Så gælder det jo at være tydelig, hvilket du ikke er.
At kalde folk ting er du god til, men at reflektere over din egen personlighed har du svært ved.

• Synes
MONTREAL
  • Laddar…
T trojlee sagde:
Så gælder det jo om at være tydelig, hvilket du ikke er.
At kalde folk ting er du god til, men at reflektere over din egen personlighed har du svært ved.
T trojlee sagde:
Så gælder det jo om at være tydelig, hvilket du ikke er.
Hvilken del er uklar?

• Skærmbillede af en Byggahus.se forumtråd om emnet 'overbleck', hvor brugere diskuterer installation og placering af overbleck i trækonstruktion.
E Evalarsson36 sagde:
Hvilken del er uklar?
Du svarede på dit eget spørgsmål. Læs indlæg #2 igen.

T trojlee sagde:
Du svarede på dit eget spørgsmål. Læs indlæg #2 igen.
At blækket skal foldes? 🤔

E Evalarsson36 sagde:
At blækket skal foldes? 🤔
Kig på billederne i indlæg #6 og #14 som eksempel

T trojlee sagde:
Se billederne på indlæg #6 og #14 som eksempel
Hvad har det at gøre med, at du synes tråden er forvirrende?

Ja, indlæg #14 er i mine øjne så tydelig, at overblekket ikke skal lægges bag vindskjoldet, at TS kan vise det for tømreren og bede ham forklare, hvorfor Nordiska fönster tager fejl. Hvilke problemer er tilbage?

E Evalarsson36 sagde:
Læs bedre. Jeg vil vide, hvordan pladen skal sidde. Og nej, jeg kan ikke lide herskerteknikker.
Indlæg 78 og 81 giver dig svaret på, hvordan pladen skal sidde for at opfylde sin funktion.

S Simsgrodan sagde:
Ja, indlæg #14 er i mine øjne så tydelig, at overløbsblikket ikke skal lægges bag ved vindskærmen, at TS kan vise det til tømreren og bede ham forklare, hvorfor Nordiska fönster har fejl. Hvilke problemer er tilbage?
Nu følger jeg ikke med. Så kan blikket bare lægges under lågene? Eller misforstår jeg dig?

S Simsgrodan sagde:
Ja, indlæg #14 er i mine øjne så tydelig, at overblekket ikke skal lægges bag ved vindskyddet, at TS kan vise det til snedkeren og bede ham forklare, hvorfor Nordiska fönster har fejl. Hvilke problemer er tilbage?
Har du læst nordiska fönsters anvisningar? Jeg har læst flere af deres anvisningar for forskellige produkter, og alle de viser bag ved vindspærren. Så kan man fundere over, hvilket ansvar de har for en fagligt korrekt udførelse.

E Evalarsson36 sagde:
Nu hänger jag ikke med. Så pladen kan lægges under lågene bare? Eller misforstår jeg dig?
Hvad jeg mener er, at jeg tolker det billede som, at overdækningen kan lægges udenpå vindpappen. Googlet derefter lidt og fandt https://www.nordiskafonster.se/uploaded/Dokument-2023/monteringsanvisning_tra_tra-alufonster.pdf. Der synes jeg, de siger tydeligt, at pladen skal være under vindpappen. Så jeg forstår, hvis du føler dig forvirret. Jeg siger altså ikke, hvordan det skal være, kun hvordan jeg tolker billederne. Derefter kan jeg tilføje, at i vores ca 110 år gamle hus er der ikke engang vindpapp, og vi har ingen fugtproblemer.. Måske er problemet mest teoretisk?

• Synes
Evalarsson36
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.