ClasseClas
E Evalarsson36 sagde:
Læs igen. Spørgsmålet var hvordan blecket skal sidde. Og at jeg mistænker, at min snedker forsøger at narre mig. Har ikke hyret nogle snedkere for at diskutere hvordan noget skal sidde. Jeg behøver ikke skrive hele min livshistorie for at få svar på et spørgsmål 😏
OK, så da er spørgsmålet om overbleck et trådemne, og der har du fået svar. Dine overbleck er ikke korrekt monteret, selvom man kan se den type montering her og der.

Dine kommentarer om at snedkeren eventuelt narrer dig er så emnet for en mulig ny tråd, som er helt adskilt fra hvordan et overbleck skal monteres?

• Synes
Evalarsson36 og 1 anden
  • Laddar…
ClasseClas ClasseClas sagde:
OK, så då er spørgsmålet om overblik et trådemne og der har du fået svar. Dine overblik er ikke korrekt monteret, selvom man kan se denne type montering her og der.

Dine kommentarer om, at snedkeren eventuelt snyder dig, er så genstand for en mulig ny tråd, som er helt adskilt fra, hvordan et overblik skal monteres?
Præcis 👏 endelig nogen der læser. Tak

E Evalarsson36 sagde:
Det er et eksempel Helge 😏 det er ikke virkelighed. Det er jo op til hver enkelt hvorfor de vil foretage en ændring. Man kunne måske skifte kulør på huset og ønske en anden farve på pladen fx. Jeg har ingen plan om at skifte nogle inddækninger. Ikke lige nu i hvert fald
Dette er så forvirrende. Hvad vil du have hjælp med?

J J_K_H sagde:
Hvad er forvirrende?

E Evalarsson36 sagde:
Hvad er forvirrende?
Tror du burde læse dine egne indlæg for de svarer på det spørgsmål.

• Synes
Box of rain og 1 anden
  • Laddar…
Langt indlæg…

Bygger hus nu og har ikke vinddug men gips, skruede på 45/45 lægter til panelet men fjernede midlertidigt og fastgjorde pladen mod gipsen og tapede derefter mod gipsen (faktisk gjort det samme i det varme lager, hvor jeg har vinddug). Tanken er, at evt. vandindtrængning i panelet medfører, at vandet løber ud på båndet og ikke ind i vinduesrammen. Enkelt at gøre.
45/45 skrues derefter tilbage i passende højde over båndet, så panelet sidder korrekt.

Farstatjej90 Farstatjej90 sagde:
Det jeg ikke forstår er, at det ser ud til at være meget sværere at montere bag vindpappen, og min erfaring med sådan noget er, at håndværkeren vil tage en genvej. Men dette ser ud til at indebære mere og ikke mindre arbejde.

Der mangler måske stadig noget information her.
Løbende regning?

J J_K_H sagde:
Hun vil eliminere risikoen for eventuelt at få en følelse af, at en mand måske på et muligt tidspunkt tænker at kalde hende "lilla gumman".

• Synes
MONTREAL og 1 anden
  • Laddar…
Tror trådskaberen følte sig besejret og forlod forummet..🤷‍♂️

T trojlee sagde:
Tror trådskaparen følte sig besejret og forlod forummet..🤷‍♂️
Nope har bare ikke fået meddelelser om, at I har fortsat med at gætte jer til, hvad jeg skriver.

Box of rain Box of rain sagde:
Hun vil eliminere risikoen for eventuelt at få en følelse af, at en mand måske ved en mulig lejlighed tænker på at kalde hende "lilla gumman".
Læs bedre

T trojlee sagde:
Tror trådskaparen følte sig besejret og forlod forummet..🤷‍♂️
Desuden er man tilsyneladende en troll, hvis man svarer på hvad I skriver. Lidt svær balancegang faktisk

ClasseClas ClasseClas sagde:
OK, så da er spørgsmålet om overblik et trådemne, og der har du fået svar. Dine overblik er ikke korrekt monteret, selvom man kan se den type montering her og der.

Dine kommentarer om, at tømreren eventuelt snyder dig, er så genstand for en mulig ny tråd, der er helt adskilt fra, hvordan et overblik skal monteres?
Fantastisk at nogen er læsekyndig. Tak 👏

Du fik svar allerede i indlæg #2 og derefter gentagne gange, så du ser ud til ikke at kunne tage det ind og acceptere fakta.

T trojlee sagde:
Du fikk svar allerede i indlæg #2 og derefter gentagne gange, så du lader til ikke at kunne tage imod og acceptere faktum.
Og I lader til ikke at være læsekundige heller. Jeg har IKKE engageret en masse tømrere til at indsætte vinduer fx 😉 jeg har svaret på en masse fejl og ikke særligt mange af jer har sagt, at I ved, at de sidder forkert, fordi I har uddannelse inden for området heller.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.