10,741 læst ·
32 svar
11k læst
32 svar
Kunsten ikke at bore i el, vandledninger og afløb?
Flot!S snowjim sagde:Har nu fået den svære på plads, sådan blev det:
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
Satte lidt no nails pattex lim bag hver bolt og over døren. Dog glemte jeg at skrabe malingen af først, men jeg håber, at det holder nogenlunde alligevel. Lige over døren er det i pres for at få bedre bæreevne.
Som man kan se på det sidste billede, gik en af skruerne skævt (kunne ikke komme til så godt med slagboret), hvilket selvfølgelig gjorde, at den skar sig ind i træet en smule.
Jeg var dum nok til at lægge lidt lim i de borede huller, hvilket hurtigt viste sig at blive et problem for 2 af hullerne, pluggen kunne ikke komme hele vejen ind, den stak ud næsten 10 mm. Der var ikke andet end at skære den af. Boltene trak dog godt, så jeg håber, at det ikke medfører problemer.
Nu skal bare den næste op også, den er klart nemmere at sætte, skal dog holde øje med, så boret ikke går igennem væggen til badeværelset på den anden side.
Tak! Nu er alt på plads!
Håber det holder i længden også.
Linen er indkøbt på ÖB og er en forstærket line med ståltråd i kernen, trods det føles den ret elastisk, men det er sikkert på ydersiden. Fungerer dette ikke, så bliver det gummibelagt wire.
Håber det holder i længden også.
Linen er indkøbt på ÖB og er en forstærket line med ståltråd i kernen, trods det føles den ret elastisk, men det er sikkert på ydersiden. Fungerer dette ikke, så bliver det gummibelagt wire.
Smart med vantskrue for at spænde den! Selv bruger jeg paracord, mest fordi jeg havde det hjemme, da den gamle klassiske tørresnor gav op. Blev nødt til at efterspænde en gang, men nu synes jeg, at den holder ret godt spænd.
Klik her for at svare