Tror jeg plejer at bruge en Zircon.

Snaptoggle for 27 kr/st får de beholde, koster mindre end halvdelen fra UK. Og under 4 kr i US.
Skal nok bede polarn LA sende en kasse med 100 st + 1/4" skrue burde blive c:a 600 kr totalt.

De må jo være helt fantastiske skruer, hvis man endda bestiller dem fra USA.

Det føles som at disse for under 5:- stykket fungerer lige så godt i de fleste tilfælde, selvom det kræver "through-hole" montering, hvilket snap-toggle ikke gør.

http://www.haraldnyborg.se/merinfo.asp?varenr=4342&n=10

Men, jeg vil fortsætte med at bruge mine molly-ekspandere, på trods af flere hundrede monterede har jeg aldrig været for tæt på en regel eller stødt på nogle af de andre problemer, der tages op i tråden. Det eneste "problem" jeg har oplevet 2-3 gange på 15 år er, at jeg har været usikker på, om det var enkel eller dobbeltgips på væggen, hvilket har taget mig nogle sekunder at finde ud af.

Bricco sagde:
Regelsøgere som fungerer godt er fx?
Jeg har prøvet både billige modeller til 99 kroner fra Jula og dyrere varianter op mod tusindkronersklassen, de indikerer præcis det samme hjemme hos mig...

Hvor meget klarer selve gipsvæggen så? Med et hul midt imellem reglarne?

• Synes
1
  • Laddar…
raveper sagde:
Hvordan klarer selve gipsvæggen det så? Med et hul midt imellem reglerne?
Betydeligt mindre end pluggen :)

Det er svært at sige en nøjagtig vægt, når det handler om en væg, da kræfterne kan variere så utroligt meget afhængigt af, hvordan belastningerne ser ud. Det er meget lettere for et punkt, hvor kraften går lige ned parallelt mod pladen og pluggen.

raveper sagde:
De må jo være helt fantastiske skruer, hvis man endda bestiller dem fra USA.
Nja, ved ikke det, men skal man alligevel have dem, så hvorfor ikke spare 2000 pix :D

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.