62,075 læst ·
190 svar
62k læst
190 svar
Håndværker sjusket?
Det her var så elendigt lavet, så man tror næsten, at håndværkeren har haft en RIGTIG dårlig dag. Når jeg skal skrue eller sømme noget op derhjemme, så får jeg næsten svedture, hvis jeg ikke kan finde ens søm/skruer, og det kan være et sted, hvor de ikke engang er synlige og derfor egentlig ikke gør nogen forskel. Og jeg er paramediciner. 
Håber du får alt udbedret, Karin, det der er ikke ok. Det behøver man jo ikke at være tømrer for at se. Plus i kanten for din ugle-sammenligning, sådan føler man sig ofte, synes jeg. Men dette forum er fantastisk!
Håber du får alt udbedret, Karin, det der er ikke ok. Det behøver man jo ikke at være tømrer for at se. Plus i kanten for din ugle-sammenligning, sådan føler man sig ofte, synes jeg. Men dette forum er fantastisk!
Har skummet igennem tråden. Du skal stoppe med at undskylde for, at du ikke kan dette! Du har jo købt en tjeneste, af nogen du troede havde kendskaben og erfaringen samt viljen til at gøre et godt job. Hvis du skal have nogen følelse involveret, så er det vrede! Jeg synes, at du viser en meget god forståelse for, hvordan du vil have det og havde forventet, at det skulle blive, det er den eneste kendskab du som kunde skal behøve at have! Jeg håber så, at det ordner sig for dig, og at du ikke behøver at betale en krone for dette totalt undermålige job! Jeg er sikker på, at du selv kunne have fastgjort en tærskel bedre end den såkaldte snedker har gjort, men du skal ikke behøve at gøre det, du valgte jo at købe en tjeneste. Hold fast!Karinsbostadsrätt sagde:
Oh wow, tak! Yes! NU sender jeg mailen til håndværkeren! Får se, hvad der sker!Axelida sagde:
Har skummet igennem tråden. Du skal stoppe med at undskylde for, at du ikke kan dette! Du har jo købt en tjeneste af en, du troede havde viden og erfaringen samt viljen til at gøre et godt stykke arbejde. Hvis du skal have nogen følelse involveret, så er det vrede! Jeg synes, at du viser meget god viden om, hvordan du vil have det og havde forventet, det skulle blive, det er den eneste viden, du som kunde skal have! Jeg håber virkelig, det ordner sig for dig, og at du ikke skal betale en krone for dette totalt underlødige arbejde! Jeg er sikker på, at du selv kunne have fæstnet en tærskel bedre end den såkaldte snedker har gjort, men du skal ikke behøve gøre det, du valgte jo at købe en tjeneste. Hold fast!
ja, især engagement.M mawno sagde:
INGEN kan være så dårlig uanset tømreruddannelse eller ej at man tror, det er en rimelig måde at gøre det på.
Det er en, der fuldstændig er ligeglad med, hvordan resultatet bliver og bare vil have det overstået.
Det er ikke en helt friktionsfri situation. Nu har jeg givet feedback til håndværkeren. Afventer svar.M Mortsken sagde:
Super klaphatten som har været i din lejlighed på arbejdet?
Fix af sjusk er der ikke tale om, snarere fixet mere sjusk!
A blind horse in a cave havde gjort jobbet bedre.
Få fat i nogen der har en idé om hvad han laver og send fakturaen til den første klovn.
Fix af sjusk er der ikke tale om, snarere fixet mere sjusk!
A blind horse in a cave havde gjort jobbet bedre.
Få fat i nogen der har en idé om hvad han laver og send fakturaen til den første klovn.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 871 indlæg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17,871 indlæg
Ærligt talt kan du nok ikke forværre situationen. Skruer du den forkerte vej, sker der ikke noget farligt overhovedet. Skruen går bare ikke ind, kun ud, uanset om du bruger en skruetrækker eller en skruemaskine.Karinsbostadsrätt sagde:
Kan du åbne en dåse, kan du lære at skrue den rigtige vej, og går det den forkerte vej en gang imellem, gør det ikke noget.
Jeg har renoveret, og børnene har spurgt, om de må hjælpe til (små børn), og med lidt vejledning bliver det klart bedre end det der. Vil du prøve selv, får du vejledning på forummet her og vil gøre et fantastisk meget bedre arbejde end det, du har vist.
Måske skruen til opvaskemaskinenF Flummox sagde:
Hej! De der gulvtærskler ser helt skøre ud, ville aldrig have accepteret sådan et "arbejde".. Manden min og jeg er to glade amatører, der gik i gang med at udskifte husets alle tærskler for nogen tid siden, og vi gjorde et betydeligt bedre arbejde end det der!
Kræv at denne såkaldte "håndværker" kommer tilbage og gør det rigtigt, så svært er det ikke at gøre et anstændigt arbejde!
Stopp! Først skal du bede nogen med lidt håndelag om at tjekke, om hængslerne sidder ordentligt fast. At døren hælder udad kan også tyde på, at det øverste hængsel er en smule løst ... og det er betydeligt nemmere at udbedre end at forkorte døren.Karinsbostadsrätt sagde: