61,836 læst ·
190 svar
62k læst
190 svar
Håndværker sjusket?
Naturligvis er firmaet ansvarlig. Jeg tror ikke, jeg antyder noget andetA andersmc sagde:
Altså det kan jo synes indlysende, men novicer som jeg ved ikke altid, hvilke marginaler en boble i et vaterpas skal have i givne situationer. Der findes nogle gange plads til marginal. Det er derfor, vi hyrer håndværkere. Hav en fin dag!Bölebon sagde:
Smid ud han er det. På 10 år som professionssnedker har jeg ikke set en kvindelig snedker. På lige så mange år har jeg heller ikke brugt ordet hen.Viktor.J sagde:
Jeg håber virkelig, at du snart vil få se din første kvindelige snedker, de findes faktisk.S Snicklas sagde:
Min erfaring med kvindelige håndværkere er, at de ofte er mere omhyggelige end deres mandlige kollegaer
Svært at holde rent mod væggen med fnasede kanter og i dybe rumS Screew sagde:
Hvem har tilsluttet komfuret? Kan være et stift kabel - det skal være en tilslutningsledning, der er blød, da det skal være flexibelt at trække komfuret frem til rengøring og lignende.
VIGTIGST af alt er, at kablet sidder ordentligt fast, skal sidde fast ordentligt i begge ender med trækaflastninger.
Opdatering, nu har jeg indsendt anmeldelsen til ARN og anmoder om tilbagebetaling af et bestemt beløb. Behandlingstiden er ret lang, men når beskeden kommer, meddeler jeg, hvad det bliver. I mellemtiden ordner jeg fejlene med hjælp.
Tak! Det er ikke store penge, nu er det mest princippet. Håndværkeren kom for at rette fejl og gjorde i stedet tingene værre. ARN kan jo sortliste virksomheder. Plus at jeg faktisk har tjekket med en jurist, det beløb jeg vil have tilbagebetalt er højst rimeligt, og jeg har forbrugerretten på min side.Jonatan79 sagde:
Vi får se, håber ingen anden nybegynder inden for renovering som jeg, som bestiller arbejde fra firmaet for at sikre kompetencen, ikke udsættes for det samme.
Klik her for at svare