lärjungen
A andersmc sagde:
Det er alligevel firmaets skyld. De er ansvarlige, også for deres mislykkede ansatte.

Hvis de ikke er fuldstændig sikre på, at den ansatte gør et godt arbejde, så må de simpelthen sende nogen hen for at kontrollere. Selv hvis de er sikre, kan de spørge, om kunden er tilfreds.
Naturligvis er firmaet ansvarlig. Jeg tror ikke, jeg antyder noget andet :thinking:

Bölebon Bölebon sagde:
Hvordan kan man ikke se, at boblen ligger skævt ad helve..t. Hvorfor bruge vaterpas, hvis man ikke går efter boblen???
Altså det kan jo synes indlysende, men novicer som jeg ved ikke altid, hvilke marginaler en boble i et vaterpas skal have i givne situationer. Der findes nogle gange plads til marginal. Det er derfor, vi hyrer håndværkere. Hav en fin dag!

• Synes
Roger Fundin og 2 andre
  • Laddar…
S
Viktor.J Viktor.J sagde:
jeg plejer ikke at kunne lide kommentarer som den, jeg vil skrive nu.
Men smid ud hen, de der skruer i gulvet/tersklen gør mig så utrolig provokeret, og det vidner om en totalt manglende forstand og interesse for arbejdet, at det er sindssygt.
Smid ud han er det. På 10 år som professionssnedker har jeg ikke set en kvindelig snedker. På lige så mange år har jeg heller ikke brugt ordet hen.

• Synes
SonnyListon
  • Laddar…
S Snicklas sagde:
Smid han ud er det. På 10 år som erhvervssnedker har jeg ikke set en kvindelig snedker. På lige mange år har jeg heller ikke brugt ordet hen.
Jeg håber virkelig, at du snart vil få se din første kvindelige snedker, de findes faktisk.
Min erfaring med kvindelige håndværkere er, at de ofte er mere omhyggelige end deres mandlige kollegaer :cool:

• Synes
Roger Fundin og 5 andre
  • Laddar…
C
U Uffe A sagde:
Min erfaring med kvindelige håndværkere er, at de oftest er mere omhyggelige end deres mandlige kolleger :cool:
Det taler vel for så vidt for, at det er en "han", det handler om i dette tilfælde :rofl:

• Haha
  • Synes
Roger Fundin og 6 andre
  • Laddar…
S Snicklas sagde:
Smid ud han er det. På 10 år som professionel tømrer har jeg ikke set en kvindelig tømrer. På lige så mange år har jeg heller ikke brugt ordet hen.
Vigtig input….

Karinsbostadsrätt Karinsbostadsrätt sagde:
Tænker håndværkeren må betale noget af beløbet tilbage, så løser det sig. Vi får se. Vil ikke forårsage konkurs for nogen, en personlig tragedie.
Personlig strategi mener du vel?

• Synes
SonnyListon
  • Laddar…
S Screew sagde:
Bag komfuret er det nok ok, men ikke pænt. Jeg ville ikke have gjort sådan...
Svært at holde rent mod væggen med fnasede kanter og i dybe rum
Hvem har tilsluttet komfuret? Kan være et stift kabel - det skal være en tilslutningsledning, der er blød, da det skal være flexibelt at trække komfuret frem til rengøring og lignende.
VIGTIGST af alt er, at kablet sidder ordentligt fast, skal sidde fast ordentligt i begge ender med trækaflastninger.

• Synes
Roger Fundin
  • Laddar…
Opdatering, nu har jeg indsendt anmeldelsen til ARN og anmoder om tilbagebetaling af et bestemt beløb. Behandlingstiden er ret lang, men når beskeden kommer, meddeler jeg, hvad det bliver. I mellemtiden ordner jeg fejlene med hjælp.

• Synes
Roger Fundin og 4 andre
  • Laddar…
Held og lykke, men risikoen er stor for, at håndværkerne ikke bryder sig det mindste om, hvad ARN siger. Håber det ikke bliver så dyrt at rette op på hans fejl.

• Synes
Roger Fundin og 2 andre
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 sagde:
Held og lykke, men risikoen er stor for, at håndværkere ikke bryder sig det mindste om, hvad ARN siger. Håber det ikke bliver for dyrt at rette hans fejl.
Tak! Det er ikke store penge, nu er det mest princippet. Håndværkeren kom for at rette fejl og gjorde i stedet tingene værre. ARN kan jo sortliste virksomheder. Plus at jeg faktisk har tjekket med en jurist, det beløb jeg vil have tilbagebetalt er højst rimeligt, og jeg har forbrugerretten på min side.

Vi får se, håber ingen anden nybegynder inden for renovering som jeg, som bestiller arbejde fra firmaet for at sikre kompetencen, ikke udsættes for det samme.

• Synes
Roger Fundin og 2 andre
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.