Heij83
Karinsbostadsrätt Karinsbostadsrätt sagde:
Sådan opfører døren sig. Den svigter lidt også. Skal man justere gulvet eller er det nok at ordne døren tror du?[video]
Sidder karmen lige?

Tærsklerne burde vel bare være at skrue af.
På med en tynd egeskive, der udskæres i form og så lime den på.

• Synes
MariaBK og 3 andre
  • Laddar…
sådan her er døren, det må betragtes som lige eller skal vaterpasset være lige på? Dør med vaterpas ovenpå for at kontrollere om den hænger lige. Vaterpas på en dør for at kontrollere, om den er lige. De to vaterpasindikatorer viser forskellig justering.

• Wow
  • Haha
Roger Fundin og 3 andre
  • Laddar…
Jeg håber, det bliver orden på det!

• Synes
Roger Fundin
  • Laddar…
sådan her er døren, det må anses som værende lige, eller skal vaterpasset være helt præcist?[billede] [billede]
Sikkert gulvet, der hælder lidt. Ikke usædvanligt.
Save eller høvl lidt på undersiden af døren, så er det fikset.

• Synes
Dortmunder DAB og 1 anden
  • Laddar…
Super, skal bede nogen gøre det som har godt håndelag med saven :) Så tænker jeg, at gulvet ikke behøver at blive udbedret? Dog svajer det lidt.
Tak for alle de meget hjælpsomme svar!

C Cerb sagde:
Sikkert gulvet der hælder lidt. Ikke usædvanligt. Sav eller høvl lidt på undersiden af døren, så er det løst derefter.
men døren hænger jo forkert....

• Synes
Roger Fundin og 1 anden
  • Laddar…
hva? hvordan da fejlagtigt? OMG ønsker jeg kunne sådan noget her.

va? hvordan så fejl? OMG ønsker jeg kunne sådan noget her.
boblen på vaterpasset skal absolut være i midten. Så længe vaterpasset er korrekt

• Synes
Roger Fundin og 6 andre
  • Laddar…
Heij83
sådan her er døren, det må betragtes som lige, eller skal vaterpasset være præcis i midten?[billede] [billede]
Hvordan ser det ud, hvis du måler med vaterpasset inde i karmen på højkant

• Synes
Roger Fundin
  • Laddar…
Her er en illustration som perfekt beskriver "hvordan man skruer" som det er for mig. Jeg er lost indenfor dette område:) Tegning på t-shirt af hvordan man tegner en ugle. Første trin viser to cirkler, andet trin viser en detaljeret ugle. Tekst: "How to draw an Owl.

• Haha
  • Synes
Roger Fundin og 16 andre
  • Laddar…
vad menas med det? högkant?
Vertikal måling af karmen. Ikke døren.

• Synes
Roger Fundin
  • Laddar…
M
Det er en firma og hen skulle være uddannet inden for snedkeri, men jeg vælger at ikke nævne navnet for at undgå problemer..
Nu tror jeg nok, det ville være for alles bedste at nævne firmaet, samt skrive anmeldelser på f.eks. Google. Hvis ingen siger noget, vil de jo bare fortsætte og ødelægge for flere...

• Synes
  • Elsker
Roger Fundin og 4 andre
  • Laddar…
et tip tjek om der findes nogen nabo i huset, som kan tænkes at hjælpe dig det skal gøres om

jeg ville jo ikke have haft den håndværker tilbage

• Synes
Fairlane og 4 andre
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.