13,187 læst ·
43 svar
13k læst
43 svar
Er dette en vindueskarme i Eternit?
Nu har jeg jo lidt speciel humor, men hvis jeg var bekymret for asbeststøv og ingen lyttede til mig, ville jeg tage en engangsoverall og åndedrætsmaske på og arbejde videre præcis som vanligt.
Beton støver også når man river det. Alligevel opholder folk sig i betonbygninger dagligt uden at blive nervøse...H hullan sagde:
Du har selvfølgelig helt ret. Jeg overvejer bare, om denne udsavning til ventilerne er lavet bagefter og om den påvirker materialets tilbøjelighed til at smuldre og støve i kanterne? Eller er det lige så ”fast”, selvom man en gang har bearbejdet det bagefter?useless sagde:
Medlem
· Västernorrland
· 12 029 indlæg
Hvordan gør du med alt, der findes i den almindelige luft 24/7 hvor du end går, det er femhundredeelleve milliarder gange flere partikler, end hvad din vindueskarm vil afgive i løbet af hele sin levetid alligevel.....
Asbest er ligesom stadig et naturprodukt. Der findes partikler omkring os hele tiden, ligesom der findes skimmelsporer omkring os hele tiden plus alt andet da..........
Asbest er ligesom stadig et naturprodukt. Der findes partikler omkring os hele tiden, ligesom der findes skimmelsporer omkring os hele tiden plus alt andet da..........
Du behøver ikke at være bekymret, det er kun mens man bearbejder det, at der er en risiko.H hullan sagde:
asbest er kun farligt, hvis man er bange for det / mvh rørmockare💪H hullan sagde:
Klik her for at svare