6,915 læst ·
71 svar
7k læst
71 svar
Bygge i udlandet
Lidt mere hjemligt, og da jeg kan lave næsten alt byggeri selv, bliver det betydeligt billigere.T Thomas_Blekinge sagde:
Man kan også bygge træbygninger på landbrugsområder uden at ansøge om byggetilladelse, det er meget svært at få byggetilladelse på landbrugsjord her.
Så, så er næste bekymring opstået for mig her med byggeriet. Måske kan I komme med forslag.
I stedet for krydsfiner leverede de 3mm MDF, og de vil ikke forstå forskellen og nægter at tage materialet tilbage. Er der nogen måde at bruge MDF'en som vindbeskyttelse før facaden? Ellers er mine alternativer fiberdug eller noget, der hedder jumbomousse på rulle. Dvs. polyethylen med lav densitet med lukket celle.
I stedet for krydsfiner leverede de 3mm MDF, og de vil ikke forstå forskellen og nægter at tage materialet tilbage. Er der nogen måde at bruge MDF'en som vindbeskyttelse før facaden? Ellers er mine alternativer fiberdug eller noget, der hedder jumbomousse på rulle. Dvs. polyethylen med lav densitet med lukket celle.
Medlem
· Blekinge
· 11 702 indlæg
Findes 3 mm MDF overhovedet? Det må jo være skrøbeligt som bare pokker.
Hvad mener du med sundt hus i 2 år? Skal det så rådne derefter?
Forstår stadig ikke, hvorfor du bygger i træ. Du skriver, at du så kan lave næsten alt selv, men nu har du håndværkere alligevel.
Hvad mener du med sundt hus i 2 år? Skal det så rådne derefter?
Forstår stadig ikke, hvorfor du bygger i træ. Du skriver, at du så kan lave næsten alt selv, men nu har du håndværkere alligevel.
Medlem
· Blekinge
· 10 117 indlæg
Hvis MDF'en sidder indenfor en træpanel bør det ikke være noget problem at anvende den. Den har nok omtrent samme egenskaber som masonit. Undgå diffusionstætte materialer.
Jeg har ingen håndværkere her. Der er håndværkere her, der udfører visse typer trækonstruktioner, som kommer forbi nu og da og diskuterer med mig.T Thomas_Blekinge sagde:
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Börja rita planlösning nybygge?
Planlösningar -
Hvordan bygger man om gammel trapper
Bygningsfysik -
Rotavdrag för bygge utomlands
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m. -
Lejlighedsbyggeri i udlandet, fræse ind/mejsle ud til el/vand efterfølgende
Byggematerialer & Byggeteknologi -
Vi bygger utomlands...