1 628 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Makita DML805 (Led byggstrålkastare batteri/nätdriven)
Håller på att renovera tvättstugan och har plockat ner takbelysningen för att måla taket, stod och förbannade mig på att jag inte har en byggstrålkastare, då tanken slog mig: "kanske har makita någon batteridriven led-strålkastare som funkar ihop med deras batterier?"
Satte mig ner och googlade fram Makita DML805
Youtube klipp: https://m.youtube.com/watch?v=ys70eRqfQC0
Någon som vet något om denna på svenska marknaden? Har inte lyckats hitta något ännu.
Har hittat den på ebay.co.uk, rätta mig om jag har fel nu, men har inte dom 230v som vi andra i Europa förutom att deras uttag ser annorlunda ut? Går det att byta ut kontakten och köra på en sådan tro?
Vore perfekt arbetsbelysning när man grejer hemma eller byter däck på bilen utan att behöva krångla med strömkabel?
Sen vore det även rätt praktiskt med en Makpac att förvara den i när den inte används
Satte mig ner och googlade fram Makita DML805
Youtube klipp: https://m.youtube.com/watch?v=ys70eRqfQC0
Någon som vet något om denna på svenska marknaden? Har inte lyckats hitta något ännu.
Har hittat den på ebay.co.uk, rätta mig om jag har fel nu, men har inte dom 230v som vi andra i Europa förutom att deras uttag ser annorlunda ut? Går det att byta ut kontakten och köra på en sådan tro?
Vore perfekt arbetsbelysning när man grejer hemma eller byter däck på bilen utan att behöva krångla med strömkabel?
Sen vore det även rätt praktiskt med en Makpac att förvara den i när den inte används
Produkter som diskuteras: "arbetsbelysning"
Arbetsbelysning LED 800 laddbar Ansmann
Utmärkt för arbeten inom- och utomhus
555 kr inkl moms
Läs mer
Fick inge vidare respons här på forumet, så jag mailade Makita Sverige och fick till svar att den kommer att lanseras i februari, så att man kan räkna med att den kommer ut i mitten/slutet av februari i handeln, så håll tillgodo verktygsvänner!
Är inte heller något inlägg till deras Makpac förvaringssystem planerat, däremot ett 30mm tjockt skuminlägg om man vill stoppa ner den i en Makpac
Är inte heller något inlägg till deras Makpac förvaringssystem planerat, däremot ett 30mm tjockt skuminlägg om man vill stoppa ner den i en Makpac
Klicka här för att svara