H huggan #1 Medlem · Karlskrona · 7 087 inlägg 8 apr 2011 12:52 huggan Medlem Karlskrona 7 087 inlägg 8 apr 2011 12:52 #1 Bytte pump häromdagen. Gick smidigt. Här är resultatet: Före Efter Krilleman:s inlägg har markerats som bästa svar.
B byggarätt #2 Medlem · stockholms · 3 717 inlägg 9 apr 2011 19:38 byggarätt Medlem stockholms 3 717 inlägg 9 apr 2011 19:38 #2 Snyggt men varför vände du inte och höjde pumpen?
Bästa svaret Krilleman #3 Husspekulant · D · 18 380 inlägg 9 apr 2011 19:43 Krilleman Husspekulant D 18 380 inlägg 9 apr 2011 19:43 #3 Och varför blanda in PEM när det kommer cu?! Räckte inte rören?!
H huggan #4 Medlem · Karlskrona · 7 087 inlägg 10 apr 2011 17:01 huggan Medlem Karlskrona 7 087 inlägg 10 apr 2011 17:01 #4 Satte pumpen så för att få manometern och tryckgivaren utåt. För att slippa att vibrationer följer upp i huset. Förra pumpen lät mycket.
Satte pumpen så för att få manometern och tryckgivaren utåt. För att slippa att vibrationer följer upp i huset. Förra pumpen lät mycket.