938 läst ·
4 svar
938 läst
4 svar
Zon 1 och 2 - tätskikt?
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Förstår inte riktigt hur du menar men själv kör jag alltid samma över hela badrummet så slipper man bekymmer.
Man kan ju ha olika tätskikt i de olika zonerna och genomföringar är godkända på olika sätt etc.
Tycker det står ganska bra förklarat i BKR branschregler och är man osäker är det alltid en poäng att köpa in den tjänsten.
Man kan ju ha olika tätskikt i de olika zonerna och genomföringar är godkända på olika sätt etc.
Tycker det står ganska bra förklarat i BKR branschregler och är man osäker är det alltid en poäng att köpa in den tjänsten.
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Ja det ska vara ett väldigt stort badrum för att det ska bli nån större skillnad i pengar (iaf var det så när jag var aktiv och för mig som hantverkare bara mer krångel och grejer som skulle köpas in)Paul-Staffanstorp skrev:
Klicka här för att svara