Jag hade problem med att ansluta till mitt hemnätverk via VPN.
Efter att ringt supporten och begärt en Publik IP till mitt mobila internet så funkar det utan problem.
PS. Det är gratis att få publik Ip...
Änn så länge.
 
Är det verkligen så att man delar en ip-adress mellan flera användare av mobilt bredband?
 
Tydligen så gör man det mer eller mindre...
Z-wave, vad är det för data som skall skickas?? Och till vad.
Om det skall skickas mellan hemnätverk och tex iphone, htc. Så går det att sätta upp en Vpn tunnel med många nya routrar, då behöver man inte öppna några portar. Då blir det som att du sitter på hemmanätverket..
 
Vet inte om de har nat fortfarande men de förekom tidigare.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.