1 832 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Z-wave, dags för egen avdelning/forum
Läser med mycket stort nöje de trådar som finns om z-wave här på Byggahus men tycker nu att de börjar bli svårt att följa då trådarna ofta innehåller flera parallella ämnen.
Önskar mig fler trådar med tydliga rubriker och där man sedan håller sig till ämnet. Är jag gnällig nu?
Önskar mig fler trådar med tydliga rubriker och där man sedan håller sig till ämnet. Är jag gnällig nu?
Klicka här för att svara