Hej! har en liten undran om vad ni tror om denna väggkonstruktion?
lockpanel
spikregel
asfaboard
50*150 isolering 150mm glasull
fuktspärr
korslaggd 50regel 50mm glasull
osp
gips

Håller på med en teknisk beskrivning för ett utbygge på 50kvadrat så det skulle inte vara fel med lite åsikter.
Ha det gott//
 
Det är nog enklare med en 145-regel och 45-regel med tanke på vad som finnes på brädgården. Överväg att öka till 170-regel.

Inte för att jag vill vara alltför dryg så heter det OSB.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.