Husägare
· Västernorrland
· 287 inlägg
Hej!
På garaget är det stående 22x145 z-panel och jag står inför att sätta in några väggventiler där.
Jag stöter dock genast på ett problem. Locken på panelen är lika breda som ventilationsröret, hur ska jag då få till yttergallret på ett bra sätt?
Hur hade vi valt att göra? Hål mitt i locket med ett extra stort yttergaller som man knackar in i bottnarna? Jag kommer inte på nån riktigt bra lösning.
På garaget är det stående 22x145 z-panel och jag står inför att sätta in några väggventiler där.
Jag stöter dock genast på ett problem. Locken på panelen är lika breda som ventilationsröret, hur ska jag då få till yttergallret på ett bra sätt?
Hur hade vi valt att göra? Hål mitt i locket med ett extra stort yttergaller som man knackar in i bottnarna? Jag kommer inte på nån riktigt bra lösning.
Husägare
· Västernorrland
· 287 inlägg
Tack för svaret! Har du möjlighet att ta en bild på det?
Husägare
· Västernorrland
· 287 inlägg
Tack! Jag förstår principen nu och det är nog en rätt vettig lösning. Lite större jobb än jag hade hoppats på, men panelen är ju inte riktigt gjord för det här.
Klicka här för att svara
