vi hade beställd pvc fönster och balkongdörrar fönsterbrädor från en svenskt företag, han är polisk och grjerna kommer från poland. Vi är väldigt nöjeda med allting
Men yttedörren har kommit nu också och det är inte som jag hade förväntat mig!! den är inte än monterat men ytan syns inte så slätt och fin som jag hade förväntat mig! den är i ek och väldigt väldigt tung vet inte om det är positive att den är så tung!!
även hade sagt att jag vill ha klar glas och det är inte hellre det men det är inte noga där. !!
så här ser yttan ser ut som att man har målat själv en ek dörr tycker jag? ska det vara så eller vad tror ni? kan de göra något så att det ser bättre ut? färgen ser jätte tunn ut.
det är denna dörr jag bestälde fast i mörkgrå!!
Men yttedörren har kommit nu också och det är inte som jag hade förväntat mig!! den är inte än monterat men ytan syns inte så slätt och fin som jag hade förväntat mig! den är i ek och väldigt väldigt tung vet inte om det är positive att den är så tung!!
så här ser yttan ser ut som att man har målat själv en ek dörr tycker jag? ska det vara så eller vad tror ni? kan de göra något så att det ser bättre ut? färgen ser jätte tunn ut.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
det är denna dörr jag bestälde fast i mörkgrå!!
Logga in
Skapa konto
14 000 kr var priset tror jag, men dem hade även många andra fina modeller var svårt och välja. men bara det där med Träfiberspåren gör dörren omodernt som jag hade förväntat mig, kanske om dem hade målat det en gång till hade blivit bättre men ändå inte så slätt som det brukar vara på innedörrar typ eller pdf som någon påpekade.
Klicka här för att svara