Daniel_N Daniel_N skrev:
Känner inte riktigt till dessa produkter. Är de "glidiga"? vill ju inte att de ska vara tröga så att de tär svårt att få ut/in skivor. Samtidigt så vill jag inte har något tjockt heller, behöver varenda millimeter inne i skåpet. Men de är kanske väldigt tunna?
Tjockleken är inte mer än en par tre-fyra mm. Dom plattor som jag tidigare använt var lite "sträva" men som skrivits ovan lite friktion är nog inte fel.
 
Parkettlack kanske? Relativt lätt att applicera även i efterhand också.

//Ronnie
 
Daniel_N Daniel_N skrev:
Har du kvar kylskåpet?! Kanske lika bra att köpa det för säkerhets skull..;)
Yes, en köpare hoppade av pga svårighet att lösa transport o nerbärning, den andre prutade under skamgränsen. Nu är det nere på 2000:-...o bästa kompis pris kanske 1500:-:surprised:
 
Ola C Ola C skrev:
Yes, en köpare hoppade av pga svårighet att lösa transport o nerbärning, den andre prutade under skamgränsen. Nu är det nere på 2000:-...o bästa kompis pris kanske 1500:-:surprised:
Synd att kylskåpet är större än mitt kök:(
 
Blev grå akrylat ändå....dålig fantasi tydligen..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.