Hej!
Håller på med underarbetet till en nedsänkt stålväggspool.
Har nu:
Markduk, ca 20cm makadam, markduk, ca 5 cm stenmjöl.
Tänkte nu lägga XPS 300 skivor. 50 eller 100mm?
Kan man lägga skyddsmatta och konstgräs direkt på skivorna eller riskerar man hälavtryck och en massa fula skarvar?
Ni med erfarenhet, alla goda råd är välkomna