Hej, skall tjälisolera 1,2 m ut från fjällstugan (1,8 i hörnen) 100mm tjock. Omkretsen på grunden är ca 50 m så det blir en hel del isolering.
Frågan är om man måste använda XPS eller om det det fungerar med EPS S100?
 
Det fungerar med EPS, ta den billigaste.
 
  • Gilla
witten
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.