Kollegan köpte ett par skor därifrån för två veckor sen som redan börjat ge sig. Båda skorna på samma ställe och då kör han bara lastbil så det är ingen jättebelastning.
Bådar inte gott för kvaliten men får se hur dom hanterar ärendet för han skulle reklamera.