HogeN HogeN skrev:
=) har haft tur då...
Har haft boa- snörning under en 10-års tid både arbesko och Jalas skor. Använt både ute och inne klättrat på stegar fastnat med snörningen i trånga utrymmen mm. Men aldrig dragit av något snöre innan resten av skon är utsliten
 
Kollegan köpte ett par skor därifrån för två veckor sen som redan börjat ge sig. Båda skorna på samma ställe och då kör han bara lastbil så det är ingen jättebelastning.

Bådar inte gott för kvaliten men får se hur dom hanterar ärendet för han skulle reklamera.
 
N
Nu har boa vajern gått av igen på en sko på jobbet och en hemma. Det är smidigt med boa men inte så långlivat.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.