Någon som har erfarenhet och vet hur tidrelä för spjällväxlingen i ett x-well-system skall vara inställt?

Det gamla har åkt i bingen och jag har ett nytt med för många alternativa på avseende spjällmotorn. Tidsinställningen är begriplig :)

Det nya tidrelä är av av typen Schneider Electric RE88867305

Länk till Schneiders webbsida:

https://www.se.com/se/sv/product/RE88867300/tidrelä-multifunktion-plugin-0-1-s-60-mn-12-v-ac-dc-2-vxl/

Länk till produktbladet:
https://www.se.com/se/sv/product/download-pdf/RE88867300

Tacksam för alla svar!
 
  • Vit grått, Schneider Electric-tidsrelä eller -kontroller, reglage, indikatorer, teknisk utrustning, industriellt användningsområde.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.