norrbottenssnickaren #1 Elektroniktokig · 2 457 inlägg 5 jun 2017 19:03 norrbottenssnickaren Elektroniktokig 2 457 inlägg 5 jun 2017 19:03 #1 Hehe Är ngn intresserad så kanske detta kan vara ett bra ställe att tjata av sig
norrbottenssnickaren #2 Elektroniktokig · 2 457 inlägg 5 jun 2017 19:05 norrbottenssnickaren Elektroniktokig 2 457 inlägg 5 jun 2017 19:05 #2 den börjar nu... har man en mac med safari (eller win10 och edge) eller dyligt så är det fritt fram att strömma på: https://www.apple.com/apple-events/june-2017/
den börjar nu... har man en mac med safari (eller win10 och edge) eller dyligt så är det fritt fram att strömma på: https://www.apple.com/apple-events/june-2017/