Hej!

Har problem med min WG790 som inte laddar.
Den klipper som den skall när jag laddat batteriet. När den kör till laddstationen och skall ladda så kör den på och av stationen men laddar inte. Om jag sätter den på laddaren pendlar den mellan rött och grönt. När jag kollar displayen pendlar den mellan ”laddar” och ”utanför område”
Bytat kort i laddstationen men det hjälpte inte.
Någon här som vet vad det kan vara?
Tacksam för svar.

Andreas
 
  • Älska
leifberggren
  • Laddar…
Löste mitt problem med hjälp av tips på detta forum.
Jag hade kabelbrott på ett av laddningsblecken i klipparen.
Bytade ut en bit kabel och nu funkar allt som det skall igen!

Andreas
 
  • Någon håller i en klippare med synligt kabelbrott vid ett laddningsbleck, omgiven av gräsklipp och smuts.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Närbild på reparerad kabel på gräsklipparladdningsbleck med bakgrund av en motorcykel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Reparerat laddningsbleck på en gräsklippare med ny kabelbit och tång synlig.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
sulfobus
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.