Hej!
Har problem med min WG790 som inte laddar.
Den klipper som den skall när jag laddat batteriet. När den kör till laddstationen och skall ladda så kör den på och av stationen men laddar inte. Om jag sätter den på laddaren pendlar den mellan rött och grönt. När jag kollar displayen pendlar den mellan ”laddar” och ”utanför område”
Bytat kort i laddstationen men det hjälpte inte.
Någon här som vet vad det kan vara?
Tacksam för svar.
Andreas